در عملیات بسیج مردمی عراق صورت گرفت:

انهدام مقر زیرزمینی "داعش" در ارتفاعات حمرین

انهدام مقر زیرزمینی
دوشنبه 26 مهر 1395 - 10:09

فرمانده تیپ 24 نیروهای بسیج مردمی عراق در استان دیالی از تخریب مقر عملیاتی "داعش" در ارتفاعات "حمرین" در عمق چندین متری زیر زمین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرتیپ زیاد التمیمی به شبکه خبری "سومریه نیوز" گفت: "یگان های رزمی تیپ 24 نیروهای بسیج مردمی با اجرای عملیات ویژه ای با همکاری یگان هایی از ارتش در عمق ارتفاعات حمرین در 80 کیلومتری شمال شرق بعقوبه، مقر اصلی عملیات داعش را شناسایی و منهدم کردند."
تمیمی افزود: "این مقر که در دل کوه و در عمق چندین متری زیر زمین بنا شده بود، شامل یک اتاق بزرگ (با 17 متر طول و 6 متر عرض) بود."

برخورداری داعش از پشتیبانی مشورتی در تاسیس قرارگاه سری
تمیمی تصریح کرد که این مقر از استحکامات بسیار قوی برخوردار بوده و نشان می دهد که این گروه تروریستی تا چه حد از پشتیبانی مشورتی در زمینه تأسیس قرارگاه های سری برخوردار بوده است.
وی در ادامه گفت: "با انهدام مقر عملیاتی داعش در ارتفاعات حمرین، طرح این گروه تروریستی برای احیا و گردآوری دوباره نیروهای فراری خود از بین رفت."
سرتیپ زیاد التمیمی خاطرنشان کرد که نیروهای بسیج مردمی به این ترتیب با استفاده از دستگاه اطلاعاتی و تجسسی منحصر به فرد خود، پیروزی چشمگیری را در زمینه اطلاعات و امنیت در منطقه حمرین برای خود رقم زدند.
گفتنی است نیروهای بسیج مردمی دیروز عصر نیز در عملیات ویژه ای، مقر یگان های آبی خاکی "داعش" در دریاچه حمرین را منهدم کردند.
208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها