رشوه کلان بن سلمان به روزنامه نگاران خارجی

رشوه کلان بن سلمان به روزنامه نگاران خارجی
سه شنبه 27 مهر 1395 - 17:22

العالم - محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان سعودی به هر روزنامه نگار خارجی که مقاله ای در تعریف و تمجید از او بنویسد، هزاران دلار پرداخت می کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کنت روت، مدیر اجرایی دیده بان حقوق بشر در صفحه توییتر خود نوشت که بن سلمان به هر روزنامه نگار خارجی که در مقاله های خود به ستایش، حمایت و تعریف و تمجید از او بپردازد ، 100 هزار دلار پرداخت می کند.

پیش از این نیز فعال توئیتری معروف عربستان که خبرها و اسرار پشت‎پرده خاندان حاکم آن کشور را از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر می‎کند، در افشاگری تازه ای گفته بود که محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان سعودی هزینه های زیادی را برای موجه نشان دادن چهره خودش خرج می کند.

وی فاش کرد که محمد بن سلمان مبالغ زیادی را به یک شرکت فرانسوی که مالک آن شخصی یهودی تندرو است، پرداخت می کند تا پیش از ورود او به فرانسه جهت دریافت نشان ملی فرانسه، چهره ای مثبت از وی ترسیم کنند.

جنایت های عربستان در یمن و سوریه باعث بدبینی افراد زیادی به این خاندان متجاوز سعودی شده است.

محمد بن سلمان جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان یکی از موثر ترین افراد به تجاوز به یمن از فروردین ماه سال گذشته است که تاکنون موجب کشته و زخمی شدن هزاران تن از مردم بیگناه یمن شده است.

 

 

9

پربیننده ترین خبرها