اظهارات همسر اسد درباره فرار از سوریه+ویدیو با زیرنویس

سه شنبه 27 مهر 1395 - 19:43

همسر بشار اسد رئیس جمهوری سوریه گفت که طرف های غیر سوری به او پیشنهاد کردند که برای نجات جان خود و فرزندانش از سوریه فرار کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اسماء اسد در گفت و گو با شبکه " روسیه 24 افزود : سوریه سرزمینی با قدمت دیرینه است که در طی هزاران سال همواره درمعرض جنگ و درگیری بوده و برخی از آن مناطق این کشور اکنون به طور کامل تخریب شده است.
وی بیان کرد : من می دانم که سوریه می تواند دوباره خود را بسازد وحتماً هم این کار را خواهد کرد.

وی افزود: مهم این است که عوامل داخلی و خارجی را که باعث اشغال این کشور و طولانی شدن جنگ درآن شده است، بشناسیم.

همسر بشار اسد گفت: ما این را به نسل های آینده بدهکار هستیم، ما سوری ها همواره توانسته ایم که پیروز شویم و این مرحله از تاریخ ما نیز مستثنا نیست.

وی افزود: گفته می شود که معنای کلمه سوریه " خورشید درخشان " است، و من این جا تاکید می کنم که سوری ها بار دیگر از نو شروع خواهند کرد.

اسماء اسد درپاسخ به سوال دیگری درباره این که شما در زمان جنگ از کشور فرار نکردید، آیا کسی به شما توصیه نکرد که برای نجات جان خود از سوریه فرار کنید و پاسخ شما چه بود؟ گفت: هر دو چیزی را که می گویید ، درست است، نخست اینکه من از اول اینجا بوده ام و هیچ گاه به این فکر نکرده ام که در کشوری دیگر زندگی کنم.

وی افزود: دوم اینکه بله به من پیشنهاد شد که سوریه را ترک کنم یا به عبارتی از سوریه فرار کنم تا جان خودم و فرزندانم حفظ شود و حتی تضمین های مالی داده شد، درک اینکه این افراد با ارائه این گونه پیشنهادات به دنبال چه چیزی هستند، به هوش زیادی ندارد.

وی اظهار داشت مساله به رفاه حال من و فرزندانم مربوط نمی شود، این تلاشی عمدی برای ضربه زدن به اعتماد مردم به رئیس جمهوری کشورشان بود.

وی افزود: کافی است بگویم که این پیشنهادها از نظر من احمقانه بود و از سوی افراد غیرسوری مطرح شد.

215-9

پربیننده ترین خبرها