انهدام اهدافی در عربستان با موشک‌های بالستیک یمن

انهدام اهدافی در عربستان با موشک‌های بالستیک یمن
يکشنبه 2 آبان 1395 - 19:06

نیروی موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن دو فروند موشک بالستیک از نوع "زلزال- 3" و "قاهر -1" را به سوی پایگاه های رجلا و گارد مرزی عربستان در منطقه نجران، واقع در جنوب عربستان، شلیک کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع یمنی در این باره گفت: «نیروی موشکی یمن یک فروند موشک بالستیک ساخت داخل، از نوع زلزال 3، را به سوی پایگاه رجلا در نجران و یک فروند موشک بالستیک قاهر-1 را به سوی پایگاه نیروهای گارد مرزی عربستان در نجران شلیک کردند».
این منبع افزود: «واحد پیگیری ارتش و کمیته های مردمی تأکید کرد موشک های مذکور با دقت فراوان به اهداف مورد نظر اصابت کردند».
نیروی موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن روز شنبه نیز یک فروند موشک بالستیک زلزال- 3 را به سوی اردوگاه ثویله در ظهران، از توابع منطقه عسیر عربستان، شلیک کردند.
روز 12 ماه اکتبر جاری نیز یمنی ها، یک فروند موشک بالستیک قاهر- 1 از سوی نیروهای یمنی به شهرک نظامی "ملک فیصل" در شمال جیزان و یک فروند موشک بالستیک زلزال نیز به پایگاه نظامی "بن یالین" در نجران شلیک کردند.
یادآور می شود نیروی موشکی یمن، روز هفتم ماه اکتبر جاری نیز یک فروند موشک بالستیک زلزال- 3 از سوی نیروهای یمنی به منطقه صنعتی ظهران، واقع در جنوب منطقه عسیر، شلیک و با دقت فراوان به هدفش اصابت کرد.


216

پربیننده ترین خبرها