هزینه آواره سوری با چهار زن برای دولت آلمان

هزینه آواره سوری با چهار زن برای دولت آلمان
پنج‌شنبه 6 آبان 1395 - 12:13

پرداخت هزینه سالیانه 33 هزار دلاری به یک مرد آواره سوری به همراه 4 زن و 22 فرزندش توسط دولت آلمان، واکنش‌های زیادی را در پی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه آلمانی بیلد در این باره نوشت: این مرد 49 ساله سوری به نام غازیا که در آلمان به نام  Ghazia A مشهور شده است یک سال پیش به همراه چهار همسر و 22 فرزندش (10 پسر و 12 دختر) وارد آلمان شد و بیست و سومین فرزند وی که یک دختر است در عربستان سعودی زندگی می کند.
به نوشته این روزنامه، بزرگترین فرزند غازیا 22 سال و کوچکترین آنها یک سال عمر دارد و از آنجا که تعدد زوجات در آلمان ممنوع است، یکی از همسرانش را به عنوان، همسر قانونی و سه همسر دیگرش را به عنوان "دوست دختر" خود در مدارک دولتی آلمان ثبت کرده است.
این مرد در زمان حاضر در شهر "مونتاباور" زندگی می‌کند و مقام های آلمانی سه همسر و دیگر فرزندان وی را در مناطق دیگر اسکان داده‌اند.
همسایه‌های این مرد می‌گویند او مجبور است برای دیدن دیگر فرزندان و همسرانش مسافت 50 کیلومتری را طی کند. این مرد سوری در مصاحبه با روزنامه بیلد گفت: "من باید به طور برابر به همسران و فرزندانم رسیدگی کنم."
برخی از آلمانی‌ها با پرداخت مزایا به این خانواده از سوی دولت مخالف هستند.
یک مدیر مالی در آلمان میزان پرداختی به این خانواده را سالانه 360 هزار یورو محاسبه کرده است. البته این رقم هنوز تأیید نشده است.
برخی اطلاعات تأیید نشده حاکیست غازیا قبل از پناهندگی، مکانیکی و درآمد خوبی داشته؛ در غیر این صورت قادر به ازدواج با چهار زن و به دنیا آوردن 23 فرزند با هزینه های فراوان آنها نمی بود.

216-9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها