ويديو آتش سوزی در هواپيمای مسافربری آمريكايی

شنبه 8 آبان 1395
18:39
آتش سوزی ناگهانی در يك فروند هواپيمای مسافربری امريكايی در فرودگاه اوهير در ايالت شيكاگو موجب زخمي شدن 20 مسافر شد.

به گزارش پايگاه خبري شبكه العالم، اين هواپيما با 170 سرنشين هنگام برخاستن از باند فرودگاه در مسير شيكاگو به ميامی دچار سانحه شد و مسافران آن در وضعيتی اضطراری بلافاصله تخليه شدند.

منابع آتش نشانی فرودگاه اعلام كردند در اين سانحه كه روز جمعه روی داد بيست نفر مجروح شدند، و ساير مسافران نجات يافتند.

درحالی كه شركت هواپيمايي علت حادثه را خرابي موتور هواپيما اعلام كرد، يك منبع اداره آتش نشانی شيكاگو گفت كه نشت سوخت موجب بروز آتش سوزی در بال راست هواپيما هنگام برخاستن از باند شد. خبرگزاری اتحاديه هواپيمايی كشوری هم به نقل از خلبانان اعلام كرد كه لاستيك هواپيما هنگام برخاستن منفجر شد.

9

0% ...

آخرین اخبار

پاسخ کوبنده ایران به تجاوز نظامی جدید آمریکا


حزب‌الله باز هم از صهیونیست‌ها تلفات گرفت


لحظهٔ شلیک موشک‌های سپاه در پاسخ به تجاوزهای آمریکا


رهبر معظم انقلاب: قوه‌ قضائیه، جایگاهی بی‌بدیل برای به حرکت درآوردن سایر بخش‌های نظام دارد


عراقچی: کسی در ترتیبات ایران در تنگه هرمز دخالت نکند


اسیران زن فلسطینی بهای مبارزه را با جان خود می پردازند


سردار محبی: پاسخ همه تحرکات دشمن را خواهیم داد


تجهیزات پیشرفته‌ای به ارتش الحاق می‌شود


ادعای حمایت آمریکایی‌ها از حقوق‌بشر مضحک است


سودان در آستانه بزرگترین فاجعه انسانی/ الابیض، کانون درگیری + فیلم