نماینده سوریه : "بگذارید منافقان سالن را ترک کنند"

شنبه 8 آبان 1395 - 22:11

العالم ـ نماینده سوریه در سازمان ملل هنگام سخنرانی درباره اوضاع انسانی سوریه در شورای امنیت در واکنش به اقدام دیپلماتهای غربی در ترک جلسه، گفت: اندکی منتظر بمانیم تا برخی منافقان سالن را ترک کنند!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بشار جعفری گفت: خروج نمایندگان کشورهایی که نمایندگانشان بر اوضاع انسانی حلب اشک تمساح ریختند بیانگر ریاکاری و دروغگویی آنهاست که بارها تکرار شد؛ و اینک با این رفتار،  بر سوء ظن و تردید های ما در باره سیاست غیرواقع بینانه کشورهایشان در قبال سوریه مهر تایید زدند. 

به گزارش "روسیا الیوم"، نماینده سوریه در سازمان ملل افزود: کشورهای غربی مانند طوطی دروغ پردازی ها درباره عملیات ارتش سوریه با پشتیبانی متحدان روس را همواره تکرار می کنند. 

وی این سوال را مطرح کرد که غربی ها چگونه می توانند با تروریستها بجنگند در حالی که از آنها به عنوان منبع اطلاعات خود استفاده می کنند و با تروریستها ارتباط دارند.

ویتالی چورکین نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل هم درواکنش به اقدام دیپلماتهای غربی در ترک جلسه شورای امنیت هنگام سخنرانی بشار جعفری در روز چهارشنبه 26 اکتبریادآور شد: این اقدام نامناسب و ناشایست است. این یکی از راهکارهای دیپلماتهاست؛ زمانی که امکان استفاده از ابزار دیگری برایمان فراهم نباشد، گاهی اوقات از این راهکارها استفاده می کنیم.

ماتیو رایکروف نماینده انگلیس در سازمان ملل نیز با توجیه اقدام خود در ترک سالن هنگام سخنرانی جعفری، گفت: نظام سوریه در جهانی خیالی زندگی می کند که بسیار بزرگتر از دنیای خیالی است که روسها در آن بسر می برند.

210-9

پربیننده ترین خبرها