حملۀ سیسی به شیخ‌نشین‌ها با یخچال‌های بمب‌گذاری شده!

حملۀ سیسی به شیخ‌نشین‌ها با یخچال‌های بمب‌گذاری شده!
دوشنبه 10 آبان 1395 - 20:32

یک ژنرال ارشد اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی پیش بینی کرده است که عبد الفتاح سیسی با شدت به مواضع اخیر کشورهای عرب حوزه خلیج فارس پاسخ دهد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، رئوفین بارکو افزود که کشورهای خلیج بدانند سیسی آمده است تا در حکومت مصر بماند. به همین دلیل، قطع کمک ها به اوباعث پایان حکومتش نمی شود بلکه این کشورهای حاشیۀ خلیج فاس هستند که تاثیر خواهند پذیرفت.  
روزنامه «یسراییل هیوم« به نقل از این ژنرال نوشت: «اشخاصی که یخچال سیسی را مسخره می کنند و تلاش دارند باعث سرنگونی حکومت سیسی شوند، بدانند که او سکوت نخواهد کرد و برای آنان یخچال های بمب گذاری شده خواهد فرستاد».

بارکو موضع کشورهای عرب حوزه خلیج فارس نسبت به نظام سیسی را نفاق آلود و سیاست یک بام و دو هوا خواند و یادآور شد که عدم حمایت از سیاسی باعث کاهش قدرت این نظام برای مقابله با گروه های تروریستی خواهد شد.
بارکو با حمله به عربستان سعودی مدعی شد که موضع ریاض نسبت به نظام سیسی به خاطر رقابت بر سر پرچمداری جهان عرب است و سعودی ها با کاهش کمک مالی، می خواهند ضمن توهین به سیسی به وی یادآوری کند که آنان عامل بقای حکومتش هستند.    
موضوع یخچال رئیس ‌جمهور مصر در جریان دیدارش با جمعی از جوانان مصری در مطرح شده بود. سیسی در آن دیدار گفته بود: «من هم مثل شما هستم. به خدای بزرگ سوگند که ۱۰ سال در یخچال منزل من چیزی جز آب پیدا نمی شد. اما هیچ کس صدایم را نشنید». مقصود سیسی آن بود که مردم نباید از وضعیت معیشتیشان شکایت کنند.
206
 

پربیننده ترین خبرها