آزادسازی ساختمان رادیو و تلویزیون موصل

آزادسازی ساختمان  رادیو و تلویزیون موصل
سه شنبه 11 آبان 1395 - 16:45

العالم- فرمانده نیروهای مبارزه با تروریسم عراق لحظاتی قبل از آزاد سازی ساختمان رادیو و تلویزیون موصل توسط نیروهای عراقی خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، رویترز به نقل از این فرمانده اعلام کرد که نیروهای مبارزه با تروریسم امروز وارد این ساختمان شدند.

این نخستین تاسیسات مهم موصل است که پس از آغاز عملیات آزاد سازی این شهر در دو هفته گذشته به دست نیروهای مشترک عراقی از دست تروریست های داعش خارج می شود.

تلویزیون رسمی عراق هم لحظاتی قبل از آزادسازی ساختمان شبکه اطلاع رسانی در ساحل غربی شهر موصل مرکز استان نیوا در شمال عراق از سوی نیروهای امنیتی خبر داد.

تلویزیون رسمی عراق درخبری فوری اعلام کرد نیروهای امنیتی عراق ساختمان شبکه اطلاع رسانی را در ساحل غربی موصل از اشغال داعش آزاد کردند و پرچم عراق را بر بالای این ساختمان برافراشتند.

مرکز اطلاع رسانی موصل دربرگیرنده شبکه های رادیویی و تلویزیونی و نشریات است و تلویزیون موصل یکی از واحدهای آن به شمار می آید.

براساس این گزارش، گروهی از نیروهای مبارزه با تروریسم وارد اولین منطقه از شهر موصل شدند و پرچم عراق را برای بالای این ساختمان برافراشتند.

عملیات موسوم به "نینوا می آییم" برای شانزدهمین روز متوالی ادامه دارد؛ این درحالیست که نیروهای امنیتی از دیروز (دوشنبه) پیشروی به سمت ساحل غربی شهر موصل را از سه محور آغاز کرده اند.

215-9 

پربیننده ترین خبرها