پاسخ تمسخرآمیز روسیه به انگلیس

پاسخ تمسخرآمیز روسیه به انگلیس
چهارشنبه 12 آبان 1395 - 08:11

وزارت امور خارجه روسیه به اظهارات رئیس دستگاه مبارزه با جاسوسی انگلیس درباره تهدید روسیه علیه کشورش با تمسخر واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ماریا زاخارووا" سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با تمسخر این سوال را مطرح کرد که آیا کاخ کرملین در پس پرده تعیین بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس است؟!
"اندرو پارکر" رئیس دستگاه مبارزه با جاسوسی انگلیس ( MI5 ) در مصاحبه با روزنامه گاردین گفته بود که روسیه خطری رو به افزایش است که ثبات کشورش را تهدید می کند و جاسوسان فعال زیادی در انگلیس برای بدست آوردن اسرار این کشور از جمله اسرار نظامی دارد.
زاخارووا در صفحه فیسبوک خود نوشت: امروز روزنامه گاردین از من خواست تا درباره اظهارات اندرو پارکر که روسیه را تهدیدی برای ثبات انگلیس به شمار برد، اظهار نظر کنم. من هم این سوال را پرسیدم که آیا پارکر معتقد است که کرملین در پس پرده تعیین بوریس جانسون به عنوان وزیر خارجه انگلیس است؟
"دیمیتری پسکوف" سخنگوی رئیس جمهور روسیه نیز به اظهارات پارکر واکنش نشان داد و گفت: اینها ادعاهای بی پایه و اساس هستند و صحت ندارند.
وی افزود: تا وقتی که فردی دلیلی ارایه نمی کند، هرگونه اظهار نظر حتی اگر از سوی رئیس MI5  یا سخنگوی رئیس جمهور آمریکا یا سایر مسئولان باشد، ادعایی بیش نیست و بی پایه و اساس محسوب می شود. مسکو نمی تواند درباره صرف هرگونه ادعا اظهار نظر کند.
6

پربیننده ترین خبرها