عربستان یک شاهزاده را شلاق زد!

عربستان یک شاهزاده را شلاق زد!
چهارشنبه 12 آبان 1395 - 17:52

یک روزنامۀ عربستانی مدعی شد شاهزاده‌ای سعودی، به دلیل ارتکاب جرم، شلاق خورده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه "عکاظ" چاپ عربستان، حکم شلاق یک شاهزاده این کشور ظهر دوشنبه دریکی از زندان های جده اجرا شد.

با وجود انتشار این خبر، روزنامه عکاظ عکسی از این شاهزاده سعودی که درخصوص یک پرونده کیفری درزندان بود، منتشر نکرد، و توضیحی درباره جرمی که وی مرتکب شده و نیز تعداد ضربه هایی که برای وی تعیین شده، ارائه نکرد.

براساس این گزارش، پس از آن که شاهزاده محکوم مورد معاینه پزشکی قرار گرفت و پزشک مسئول نیز تایید کرد که مشکلی برای اجرای حکم شلاق در حق او وجود ندارد، یکی از نیروهای پلیس عربستان این حکم را در حضور کمیته ای پنج نفره از طرف های مختلف اجرا کرد.

این حکم چند هفته پس از اجرای حکم اعدام یک شاهزاده دیگر اجرا شد که در ارتباط با قتل یک نفر درجریان یک مشاجره جمعی به اعدام محکوم شده بود.

رژیم سعودی تلاش های مذبوحانه اش را برای بهبود وجهه خود در نزد افکار عمومی درداخل و خارج از کشور تشدید کرده است، این درحالیست که شهروندان عربستانی سعودی همواره درباره اموال و دارایی ها و امتیازهایی که به هزاران شاهزاده سعودی داده می شود، اعتراض دارند، آن هم درحالی که شمار زیادی از مردم این کشور زندگی خود را به سختی می گذارنند.

215

 

پربیننده ترین خبرها