دوربین العالم در 100متری تروریستها در ضاحیه الاسد+فیلم

يکشنبه 16 آبان 1395 - 19:06

غرب حلب (العالم) – محله "الثلاثه آلاف " در منطقه الاسد در غرب حلب به طور کامل امن شده و تحت سیطره ارتش سوریه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم که در صد متری گروه های تروریستی این گزارش را تهیه کرده است، گلوله باران مواضع تروریست ها در جنوب منطقه "الف و سبعین" ادامه دارد.   
بنابر این گزارش، منطقه حاشیه ای الاسد در روزهای اخیر شاهد شدیدترین و خطرناکترین درگیری میان ارتش سوریه و تروریست ها بود که به انهدام سه خودروی بمب گذاری شده گروه های تروریست منجر شد. 
یک سرهنگ ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: روز پنجشنبه در معرض آتشباری بسیار شدید و بی سابقه تروریست ها قرار داشتیم که گروه های تروریست در جریان آن، از انواع موشک، توپخانه، خمپاره انداز و گاز سمی کلر استفاده کردند.
وی افزود: تروریست ها سپس برای حمله به استحکامات ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان، خودروی های بمب گذاری شده آوردند اما پایداری ارتش و هم پیمانانش مانع ورود این خودروها به شهر حلب و شکست حمله بزرگی شد که قرار بود این جنایتکاران انجام دهند.
این نظامی و سرهنگ ارتش سوریه تصریح کرد که عناصر گروه های تروریستی حتی یک متر به طرف محله الثلاثه آلاف پیشروی نکردند و به همین دلیل این منطقه کاملا امن بوده و تحت سیطره ارتش سوریه و هم پیمانانش است. 
وی یادآور شد که نیروهای مستقر در این محور، کاملا آماده دفع هر گونه حمله هستند، همچنین گلوله باران مواضع تروریست ها در جنوب منطقه الف و سبعین ادامه دارد و ما آنان را از تمام مناطق بیرون خواهیم کرد.
خبرنگار العالم با اشاره به تلاش ارتش سوریه برای جلوگیری از هر گونه تحرک تروریست ها در حومه حلب گزارش داد که پایداری ارتش سوریه و هم پیمانانش به شکست حمله بزرگ تروریست ها و پیشروی آنان به طرف منطقه ثلاثه آلاف شده است. 

206-211-9

پربیننده ترین خبرها