ویدیوی اختصاصی العالم از درگیری‌های شدید در حلب

سه شنبه 18 آبان 1395 - 20:35

خبرنگار العالم از سوریه گزارش داد که درگیری شدیدی میان نیروهای سوری و متحدانش از یک سو و گروه های تروریستی از سوی دیگر در غرب شهر حلب در شمال سوریه در جریان است.

حسین مرتضی، مدیر دفتر شبکۀ العالم در سوریه خبر داد که ارتش سوریه مجتمع های مسکونی 1070 را زیر آتش گرفته است و در حالی که تروریست ها پا به فرار گذاشته اند این منطقه را پاکسازی می کند.
وی خاطرنشان کرد که درگیری ها از امروز صبح شدیدتر شده و ارتش از چندین محور حلقۀ محاصره را تنگ تر می کند چنان که تعدادی از تروریست ها گیر افتاده اند و راه های امدادرسانی به آنها قطع شده است.
حسین مرتضی تأکید کرد که سیطره بر این منطقه، دستاورد بسیار بزرگی است که نبرد با گروه های تروریستی را در حومۀ جنوبی و غربی آسان تر می کند.
وی خاطرنشان کرد درگیری ها از ساختمانی به ساختمان دیگر و حتی داخل یک ساختمان واحد میان دو طرف ادامه یافت و در بعضی اوقات تروریست ها در یک طبقه و ارتش سوریه و متحدانش باهم می جنگیدند. در این بین تعداد زیادی از تروریست ها کشته و تعدادی از آنها مجبور به فرار شدند.
پیشروی نیروهای سوری از محور حومۀ جنوبی و سیطره بر بلندی های آن منطقه باعث غافلگیری تروریست ها شد و ضمن آن که مسیر تحرک آن ها را قطع کرد، آنان را به فرار از مجتمع های مسکونی واداشت.
202
 

پربیننده ترین خبرها