ویدیو؛ پیروزی ترامپ و اعتراض در لوس آنجلس

چهارشنبه 19 آبان 1395 - 18:41

صدها اعتراض کننده به دنبال انتشار خبر پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در خیابان‌های شهر لس آنجلس اجتماع کردند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، اعتراض کنندگان با برگزاری تظاهرات در لس آنجلس به عنوان یکی از شهرهای بزرگ آمریکا شعارهایی در مخالفت با ترامپ سر دادند.

در همین حال پلیس آمریکا اعلام کرد که به منظور مقابله با هر گونه آشوب احتمالی در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در نیویورک تدابیر شدید امنیتی اتخاذ کرده است.

جرارد فورت افسر پلیس نیویورک در گفت وگو با خبرگزاری نوفوستی اظهار داشت: "ما در نیویورک همواره در حالت آماده باش کامل قرار داریم و ظرف هفته ها بلکه ماه ها قبل از شب انتخابات در آمادگی بسر می بردیم. ما خود را برای تمامی سناریوهای افزایش خشونت آماده کرده ایم و در چنین وضعیتی را پیش بینی می کردیم و اقدامات امنیتی مناسب را اتخاذ می کنیم . ما همواره آماده هستیم .

گزارش های رسانه ای گذشته از شعله ور شدن درگیری میان هواداران دو کاندید انتخابات ریاست جمهوری در نیویورک حکایت دارد که در نتیجه آن پلیس وارد عمل شد.

شایان ذکر است بیش از 5 هزار پلیس حمایت از امنیت در خیابان های نیویورک را در روز انتخابات برعهده گرفتند و شمار آنها هم اکنون دو برابر شمار افراد پلیس است که حفظ امنیت انتخابات های قبلی را برعهده داشتند.

 ترامپ دستیابی به اکثریت آراء در انتخابات برگزار شده در آمریکا در روز سه شنبه را تضمین کرده بود. او بدین ترتیب به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا برگزیده شد.

 (برای دریافت فیلم، پس از راست کلیک روی آیکن دانلود، گزینه SAVE LINK AS را انتخاب کنید)

209
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها