دست ترامپ هم زیر ساطور عربستان است!

دست ترامپ هم زیر ساطور عربستان است!
جمعه 21 آبان 1395 - 02:13

العالم - گزارش مربوط به دارایی های دونالد ترامپ نشان می دهد که او برخلاف انتقاد های تند و تیزی که در ارتباط با سعودی ها مطرح کرده ، در عربستان سعودی سرمایه گذاری های کلانی دارد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، این گزارش که به کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا ارائه شده، مقدار سرمایه گذاری عظیم "دونالد ترامپ" در عربستان سعودی به ویژه هتل داری را مشخص می کند.

گزارش حاکیست که ترامپ در 3 شرکت سعودی و عمدتا در بخش توسعه هتلداری سرمایه گذاری کرده و در زمینه مدیریت و همچنین توسعه چند هتل در عربستان سهیم است.

شرکت های مشاوره و خدمات فنی جده و شرکت مشاوره هتلداری جده دو شرکت دیگر متعلق به ترامپ هستند.

براساس این گزارش ترامپ دارای 527 پروژه تجاری در جهان است که از مهمترین آن می توان به پروژه های سرمایه گذاری در جده، دبی و ابوظبی اشاره نمود.

میزان سرمایه گذاری مالی ترامپ در عربستان افشا نشده است.

اسناد سرمایه گذاری ترامپ درعربستان در حالی منتشر شد که او پیش از این در سخنانی اعلام کرد عربستان برای ما گاوی شیرده است که هر وقت بخواهیم از آن طلا و دلار می دوشیم و هروقت شیرش تمام شود آن را سر می بریم.

وی قبل از پیروزی اش در انتخابات ریاست جمهوری، از آل سعود خواسته بود سه چهارم ثروت این کشور را در ازای حفاظت از این خاندان در داخل و خارج عربستان توسط نیروهای آمریکایی بپردازد.

کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا  فهرست دارایی های ترامپ را حداقل 1.4 بیلیون دلار درسال 2015 اعلام کرد که بخشی از آن مربوط به طرح های سرمایه گذاری در عربستان مانند چهار شرکت هتل سازی درجده است که هم اکنون ساخت یک هتل در این شهر در دست اجرا است.

206-9

پربیننده ترین خبرها