گزارش العالم از بازگشت زندگی به جنوب موصل+ویدیو

شنبه 22 آبان 1395 - 20:27

موصل، العالم - زندگی طبیعی به شهرهای آزاد شده جنوب موصل بازگشت و نیروهای عراقی از اهالی موصل خواستند در خانه های خود بمانند و تسلیم فرمان داعشی ها نشوند.

"حیدر قاسم" خبرنگار العالم از مناطق آزادشده در جنوب موصل گزارش داد که با آزاد شدن شهرهای جنوب موصل و مناطق القاهره، حمام العلیل، الکویر و ... باردیگر زندگی طبیعی به این مناطق بازگشت و اهالی این مناطق پس از دو سال از سیطره داعش بر این مناطق، زندگی خود را ازسر گرفتند.

براساس این گزارش نیروهای عراقی با همکاری جمعیت هلال احمر عراق، امداد رسانی به اهالی این مناطق را آغاز کرده اند؛ تروریست های داعش زیرساخت های این مناطق را ویران و اموال عمومی و دارایی های مردم را غارت کرده اند.

خبرنگار العالم گفت: همزمان با آزادسازی مناطق جنوب شهر موصل، نیروهای عراقی از اهالی موصل خواستند که در خانه های خود بمانند، پرچم های سفید را بر فراز منازل خود به اهتزاز درآورند و تسلیم فرمان تروریست های داعش که در تلاشتند از مردم به عنوان سپر انسانی استفاده کنند، نشوند.

خبرنگار العالم گفت: بعد از آزادشدن این مناطق به دست نیروهای عراقی، باردیگر زندگی طبیعی به این مناطق بازگشته و اهالی این مناطق در حال دریافت کمک‌های جمعیت هلال احمر عراق هستند.

213 ـ 211

پربیننده ترین خبرها