تلفات سنگین تروریستها در حومه حمص +ویدیو

پنج‌شنبه 27 آبان 1395 - 14:22

حمص(العالم) – نیروی هوایی سوریه مواضع گروهک تروریستی داعش در السخنه و اطراف آن در حومه شرقی حمص و تپه ها و کوهستان شمالی تدمر را هدف قرار داد و شماری از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

به گزارش گروه بین الملل شبکه العالم، تحولات میدانی در اکثر جبهه های استان حمص در حومه شرقی آن سرعت گرفته است.
جنگنده های سوریه به دقت مقرها و انبارهای تروریست ها در الرستن و مزارع آن را هدف قرار دادند و همچنین توپخانه ارتش مواضع جبهه النصره در سنیسل و الفرحانیه را زیر آتش گرفتند.
یک مسوول نظامی در گفت وگو با شبکه خبری العالم خاطرنشان کرد: نیروهای ما به طور مستقیم با کمک تسلیحات متوسط و سنگین تروریست ها را هدف قرار می دهند.
وی گفت: ارتش سوریه با کمین کردن در منطقه السعن الاسود 15 تروریست را که می خواستند به مواضع نیروهای دفاع ملی و خانه های شهروندان یورش ببرند، به هلاکت رساند.
همچنین درگیری های شدیدی در اطراف محله الوعر و مزرعه های همجوار آن میان ارتش سوریه با تروریست ها روی داد و طی آن نیروهای سوریه تلاش تروریست ها برای نفوذ از محله یاد شده را ناکام گذاشتند.

گروه های مسلح مستقر در الوعر نیز با دو خمپاره، محله النزهه را هدف قرار دادند که در نتیجه آن دو نفر از اهالی شهید و شش نفر دیگر زخمی شدند.
عملیات نظامی در امتداد استان حمص سرعت گرفته است که می تواند زمینه را برای عملیات بعدی جهت هدف قرار دادن مناطق تحت سلطه عناصر مسلح فراهم آورد.
209

 

پربیننده ترین خبرها