استفاده رژیم بحرین از گاز سمی در منطقۀ الدراز

استفاده رژیم بحرین از گاز سمی در منطقۀ الدراز
چهارشنبه 3 آذر 1395 - 15:58

استفاده نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه از گازهای سمی در یک محله شهر «الدراز» بحرین، منجر به خفگی چندین شهروند شد.

العالم - بحرین


نیروهای منتسب به دستگاه امنیتی حکومت بحرین، در ساعات اولیه صبح امروز (چهارشنبه) آسمان محله «الحیدریه» در شهر الدراز را که از 20 ژوئن گذشته در محاصره است، با گازهای سمی آلوده کردند. در نتیجه این اقدام، چندین تن از شهروندان بحرینی دچار خفگی و مسمومیت ناشی از استنشاق گازهای سمی شدند.

به گزارش وبگاه شبکه تلویزیونی «اللؤلؤه»، سختگیری نیروهای امنیتی بر اهالی الدراز، در ورودی‌های این شهر محاصره شده به شدت افزایش یافته است. به گفته شاهدان نیروهای وابسته به دستگاه‌های امنیتی، قبل از دادن اجازه ورود شهروندان به منطقه، اوراق شناسایی آنها را اعم از زن و مرد، به دقت بازرسی می‌کنند. این سختگیری‌ها در آستانه محاکمه آیت الله شیخ «عیسی قاسم»، رهبر معنوی شیعیان بحرین، افزایش یافته است.

شهروندان بحرینی پنج ماه است به دنبال سلب تابعیت رهبر معنوی خود به دست رژیم آل خلیفه دست به تحصن نامحدود مقابل منزل ایشان زده و حکم دادگاه مبنی بر سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم و محدودیت‌های ایجاد شده برای شیعیان این کشور را محکوم می‌کنند. همچنین شهروندان بحرینی در الدراز با خاموش کردن چراغ‌های منزل و اماکن تجاری به روند دادگاه، اعتراض و آن را فرقه‌گرایانه و ناعادلانه توصیف کردند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها