سرلشکر جعفری در جمع خبرنگاران:

به هیچ وجه نیروی ایرانی در موصل نداریم

به هیچ وجه نیروی ایرانی در موصل نداریم
پنج‌شنبه 4 آذر 1395 - 14:25

فرمانده کل سپاه گفت که هیچ ایرانی در نبرد آزادسازی موصل حضور ندارد.

العالم - ایران

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی شبکه العالم، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه جشنواره مالک اشتر طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: در عراق، مجاهدان عراقی و الحشدالشعبی آنقدر توانمند هستند که به نیروهای ایرانی نیاز ندارند. البته در حد محدود مستشاری ممکن است باشند اما به هیچ وجه نیروی ایرانی در موصل نداریم.

وی افزود: خود عراقی ها در موصل می‌جنگند، البته جهان اسلام نیاز به پشتیبانی و کمک دارد و با توجه به اینکه این غائله به زودی‌ تمام نمی‌شود، تروریست‌ها ممکن است بعد از موصل به سمت سوریه بروند.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: جبهه مقاومت همان جبهه انقلاب است و جوانان می‌خواهند بروند اما راه بسته است و ممکن است جوانان از طرق دیگر خود را به آنجا برسانند چرا که جوانان انقلابی، دفاع از انقلاب اسلامی را دفاع از مقاومت اسلامی می‌دانند اما فعلا باید این شوق و شور را نگه دارند تا زمان آن برسد.

سرلشکر جعفری در پاسخ به سوالی درباره بیانات رهبری در خصوص نقض برجام و اینکه واکنش سپاه به نقص برجام چه خواهد بود؟ پاسخ داد: سپاه بخشی از نظام اسلامی است و هرچه رهبری معظم و مجلس و دولت و مسئولان نظام، تصمیم بگیرند، سپاه به طور مطلق از آنان حمایت می‌کند و در آن چارچوب حرکت می‌کند.

پربیننده ترین خبرها