استقلال در برابر گسترش فولاد متوقف شد

استقلال در برابر گسترش فولاد متوقف شد
شنبه 6 آذر 1395 - 08:28

تیم استقلال تهران در آخرین بازی از هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، برابر میهمان تبریزی خود متوقف شد.

العالم ـ ایران

تیم‌های استقلال تهران و گسترش فولاد در ادامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 16:20 عصر روز جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی 2 - 2  به پایان رسید و با این نتیجه تیم استقلال در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفت.

برای تیم استقلال در این بازی محسن کریمی در دقایق 13 و 23 موفق به گلزنی شد و گل‌های تیم گسترش فولاد را نیز پریرا در دقیقه 43 و علیرضا نقی‌زاده در دقیقه 80 به ثمر رساندند.

داور این مسابقه در دقیقه 74 به دخسوس دروازه‌بان گسترش فولاد کارت قرمز نشان داد و این تیم با وجود 10 نفره شدن توانست در دقیقه 80 گل مساوی را به استقلال بزند.

استقلال در این دیدار با ترکیب؛ سیدمهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، کاوه رضایی، بختیار رحمانی، مجید حسینی، هرایر مگویان، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی و محسن کریمی راهی میدان شد.

برای تیم گسترش فولاد در این مسابقه فرناندو دخسوس، محسن حمیدی، مرتضی اسدی، سیدمحسن حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، علیرضا نقی‌زاده، مگنو باتیستا، داریوش شجاعیان، یوسف سیدی، لوسیانو پریرا و رضا خالقی فر به میدان آمدند.

 تراکتورسازی صدرنشین شد

تراکتورسازی تبریز در ادامه دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر شانزدهم از ساعت 14:30 روز جمعه در ورزشگاه اختصاصی‌اش به مصاف صبای قم رفت که این دیدار با پیروزی 2 بر یک سرخپوشان تبریزی خاتمه یافت.

تراکتورسازی با این پیروزی 23 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس به صدر جدول صعود کرد. صبای قم هم 9 امتیازی و در رده چهاردهم جدول باقی ماند.
براساس نتایج به دست آمده در هفته یازدهم لیگ برتر تیم های تراکتور سازی تبریز، پرسپولیس تهران، نفت تهران و پیکان تهران به ترتیب در رده های اول تا چهارم و تیم های صبای قم ، سایپا تهران و ماشین سازی تبریز در انتهای جدول و به ترتیب در رده های 14، 15 و 16 قرار گرفتند.

211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها