تروریست‌ها در حال فرو‌پاشی‌اند؛ در حلب چه‌ می‌گذرد؟

تروریست‌ها در حال فرو‌پاشی‌اند؛ در حلب چه‌ می‌گذرد؟
يکشنبه 7 آذر 1395 - 23:33

عملیات ارتش سوریه و تنگ تر شدن حلقه محاصره تروریست ها در شرق شهر حلب، بیش از پیش به افزایش درگیری و اختلاف میان آنها منجر شده است.

العالم - سوریه

ارتش سوریه مناطق شرقی شهر حلب را یکی پس از دیگری بازپس می گیرد و حلقۀ محاصره تروریست ها را تنگ تر کرده و این امر به تضعیف بیشتر این گروه ها منجر شده است.
ارتش کنترل منطقه الصاخور را در شرق شهر حلب به دست گرفت و منطقه جبل بدرو (جنوب الصاخور) نیز که قبلاً بخش هایی از آن آزاد شده بود، کاملاً آزاد کرده است و هم اکنون در 3 محور درحال پیش روی به سوی حلب است.
ستاد اطلاعات جنگ ارتش سوریه نیز اعلام کرد که 3 اتوبوس تعدادی از مردم را از مناطق شرقی حلب خارج کرد. این اتوبوس ها از گذرگاه هایِ ویژۀ خروج مردم عادی و با کمک ارتش عبور کردند.
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد که ارتش به تازگی هزار و 500 نفر از مردم مناطق شرقی حلب را از این مناطق خارج کرده است. 
برخی از ساکنان مناطق شرقی حلب می گویند، گروه های تروریستی که در تازه ترین حملات خود به مناطق نبل و الزهراء 2 نفر را شهید کردند، حالا بیش از پیش تضعیف شده اند.

ارتش 900 شهروند سوری را از منطقه جبل بدرو خارج کرد
مرکز روسی هماهنگی آشتی ملی در سوریه که مقرش در پایگاه هوایی حمیمیم در حومۀ شهر لاذقیه است، امروز (یکشنبه) اعلام کرد که بیش از 900 شهروند سوری از جمله 119 کودک روز گذشته منطقه جبل بدرو را ترک کردند.
این مرکز در بیانیه ای اعلام کرد: در مناطقی از حلب که به تازگی از سیطره تروریست ها آزاد شده است، گروه هایِ مدیریت شهریِ مردم نهاد تشکیل شده است و زندگی عادی در حال بازگشتن به این مناطق است .
در این بیانیه آمده است: این مرکز عملیات رساندن کمک های بشردوستانه به دست مردم در مناطق تازه آزاد شده را هماهنگ می کند.
مرکز روسی هماهنگی آشتی ملی از تشدید اختلافات بین تروریست های مستقر در شرق حلب خبر داد و افزود: گروه های تروریستی فعال در مناطق شرقی حلب به علت تمایل برخی از گروه ها برای ترک این مناطق با همدیگر درگیر شده اند و این درگیری ها شدّت و حدّت بیشتری یافته است.
214 ـ 211

پربیننده ترین خبرها