اگر حزب‌الله هنگام آتش‌سوزی "اسراییل" را بمباران می‌کرد، چه می‌شد؟

اگر حزب‌الله هنگام آتش‌سوزی
سه شنبه 9 آذر 1395 - 18:06

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست با پرداختن به موضوع آتش سوزی های گسترده در رژیم صهیونیستی پرسید که اگر حین این آتش سوزی، حزب الله به سرزمین‌های اشغالی حملۀ موشکی می کرد، چه می‌شد؟

العالم - فلسطین اشغالی

پایگاه روسیا الیوم به نقل از گزارش این روزنامه نوشت اگر حزب الله "اسراییل" را با موشک هدف قرار می داد، آتش سوزی های بسیار گسترده تر از حریق های روزهای اخیر می شد. به عنوان مثال، حمله حزب الله با موشک های کاتیوشا به سرزمین های اشغالی، همزمان با وزش باد شدید، دشت های خشک را به آتش می کشیند.
جروزالم پست ادامه داد که اگر حزب الله به "اسراییل" حمله می کرد، این رژیم از حمایت جامعه جهانی برخوردار نمی شد. تشکیلات خود گردان فلسطین، ترکیه و دیگر کشورهایی که به اصطلاح دوست محسوب می شوند هم کمکی به این رژیم نمی کردند؛ چون این کشورها نمی پذیرفتند که در چنین شرایطی در کنار تل آویو قرار گیرند.   
این گزارش ادامه داد: «اگر اسراییل در معرض بلای طبیعی قرار داشته باشد، جهان به آن کمک خواهد نمود. اما اگر تل آویو وارد نبرد با یک کشور عربی شود، جامعۀ جهانی دیگر به آن کمک نخواهد کرد».
جروزالم پست یادآوری نمود: «اگر اسراییل در مرزهای جنوب لبنان با حزب الله درگیر شود جامعه جهانی مانند آنچه در جنگ ژوئیه 2006 به وقوع پیوست، تل آویو را محکوم خواهد نمود».  
206
 

پربیننده ترین خبرها