گسترده ترین عملیات ارتش سوریه در غوطه شرقی

پنج‌شنبه 11 آذر 1395 - 23:11

سوریه (العالم) – ارتش سوریه با آزاد سازی روستای میدعانی در غوطه شرقی ، تروریست های جیش الاسلام را به طرف حرزما و مزارع الریحان فراری داد.

العالم سوریه 

به گزارش گروه بین الملل شبکه العالم، ارتش سوريه همچنین در صدد گشودن جبهه دوما در این منطقه و خارج ساختن افراد مسلح از آن با قرارداد آشتی است.
این ارتش از 3 محور با در هم شکستن خطوط دفاعی جیش الاسلام وارد میدعانی شد که به فرار تروریست های آن انجامید که روحیه خود را باخته اند.
علی مقصود سرتیپ بازنشسته ارتش سوریه به العالم گفت: عملیات ارتش سوریه به تنگ تر شدن حلقه محاصره دوما، قطع خطوط تدارکات تروریست ها و بسته شدن تمام راه ها به آخرین دژ تروریست ها در النشابیه انجامید.
ارتش سوریه جاده میدعانی حوش نصری که از مهمترین خطوط تدارکات تروریست هاست و همچنین خط تدارکاتی به حرزما را به کنترل خود در آورد و یک تونل زیر زمینی که تروریست ها را به یکدیگر متصل می ساخت همراه با سلاح و اتاق های عملیات موجود در آن کشف کرد که به این شکل آنان را از هر گونه قدرت مانور و تحرک محروم ساخت.   
ریاض صقر کارشناس استراتژیک به العالم گفت: تصمیم استراتژیک حکومت سوریه و هم پیمانانش نه فقط پایان دادن به بحران در حلب، بلکه در غوطه شرقی هم می باشد که این تصمیم توسط رهبران سوریه و فرماندهان ارتش های هم پیمان در سطح منطقه ای و بین المللی اتخاذ شده به ویژه که آشتی های ملی در سوریه باعث آزادی بسیاری از مناطق حومه دمشق شده است.  
پیروزی های ارتش سوریه و افزایش خشم مردم از حضور گروه های مسلح باعث تسریع در روند آشتی در اطراف پایتخت سوریه خواهد شد.

206-9 

پربیننده ترین خبرها