کمک ایران به نجات یافتگان شرق حلب + ویدیو

جمعه 12 آذر 1395 - 13:19

مؤسسه های امداد رسانی جمهوری اسلامی ایران به آوارگان سوری که از شرق حلب به سمت مناطق تحت سیطره دولت سوریه پناه برده اند، کمک های فوری ارائه کردند.

العالم - سوریه
 

خبرنگار شبکه العالم از حلب گزارش داد، کمک های جمهوری اسلامی ایران شامل نصب و راه اندازی موتور برق و توزیع تجهیزات و وسایل گرمایشی در مراکز اسکان موقت آوارگان است.

با خروج اهالی از محله های شرق حلب، کمیته امدادرسانی ایران در این شهر توزیع کمک های فوری را بین تمام شهروندانی که از آن مناطق خارج شده اند، آغاز کرد.
حسین عباسی، مسئول کمیته امدادرسانی ایران در حلب به خبرنگار العالم گفت: اهالی محله های شرقی حلب پس از خروج از این منطقه، به مراکز اسکان موقت منتقل شده و در آنجا کمک های ضروری شامل پتو و مواد غذایی و شیرخشک بین آنها توزیع شد. 

این کمک ها شامل پتو، زیرانداز، مواد غذایی و شیرخشک بود علاوه بر این مؤسسه یادشده به منظور تأمین برق مراکز اسکان موقت و استفاده از تجهیزات و وسایل گرمایشی لازم، اقدام به نصب و راه اندازی موتور برق کردند.
با وجود کاهش دمای هوا و ادامه بارندگی، حرکت کاروان های انسانی از محله های شرقی حلب همچنان ادامه دارد و جمعیت های مردم نهاد همچنان در حال کمک رسانی به آنها هستند.
ضیاء قدور، خبرنگار العالم از مراکز اسکان موقت آوارگان، گزارش داد که جمهوری اسلامی ایران مقادیر بسیاری کمک های بشردوستانه را بین آوارگان شرق حلب توزیع کرده است.

208 

پربیننده ترین خبرها