پرسپولیس به صدر جدول بازگشت

پرسپولیس به صدر جدول بازگشت
جمعه 12 آذر 1395 - 19:32

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با کسب پیروزی خانگی یک بر صفر مقابل ماشین سازی تبریز جای تراکتور سازی را درصدر جدول لیگ برتر باشگاه های ایران گرفت.

العالم ـ ایران

در آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، پرسپولیس در حضور حدود 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی میزبان تیم قعرنشین ماشین سازی تبریز بود و با تک گل «وحید امیری» به برتری دشوار یک بر صفر رسید.
شاگردان «برانکو ایوانکوویچ» با کسب این پیروزی 26 امتیازی شدند و جای تراکتورسازی تبریز را در صدر جدول گرفتند و ماشین سازی هم با 6 امتیاز در قعر جدول ماند.
پرسپولیسی ها که پس از توقف خانگی تراکتورسازی، توانستند به سختی از فرصت به دست آمده برای بازگشت به صدر جدول رده بندی استفاده کنند.

در دقیقه 22، ارسال رامین رضائیان که برای نخستین بار در فصل جاری در ترکیب اصلی قرار گرفته بود، در محوطه جریمه ماشین سازی به وحید امیری رسید و این بازیکن گل نخست سرخپوشان تهران را با ضربه سر به نام خود ثبت کرد.
در دقیقه 58، «کاکاشویلی» هافبک گرجستانی ماشین سازی تبریز با دریافت کارت زرد دوم خود از زمین بازی اخراج شد تا کار تیم تحت هدایت «رسول خطیبی» سخت تر از قبل شود.
در دقیقه 69، سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس با خطا حامد پاکدل مهاجم تازه وارد ماشین سازی را متوقف و یک ضربه پنالتی تقدیم تیم مقابل کرد.
امین قاسمی نژاد که در این فصل بهترین گلزن ماشین سازی بوده است این ضربه پنالتی را به بیرون زد تا بخت مسلم ماشین سازی برای گل تساوی از بین برود و در نهایت این بازی با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها