جدیدترین ویدیو از ارتش سوریه در جادۀ مهم حلب

شنبه 13 آذر 1395 - 13:08

ارتش سوریه امنیت کامل جاده فرودگاه بین المللی حلب را برقرار کرد.

العالم ـ سوريه

خبرنگار شبکه العالم روز شنبه از جاده آزادشده حلب گزارش داد، ارتش سوریه پس از تسلط بر منطقه السکن الشبابی و البحوث العلمیه توانست مسیر فرودگاه بین المللی حلب را کاملا ایمن کند.

این در حالی است که ارتش همچنان در حال پیشروی به سوی بخش جنوبی مناطق شرقی مانند قاطرچی، الحلوانیه و الجزماتی است.

ارتش سوریه پس از پیشروی اخیر در بخش شمالی مناطق شرقی حلب در تلاش برای تسلط بر منطقه السکن الشبابی عملیات خود را از محور جبل بدر به سوی بخش جنوبی آغاز کرد و منطقه البحوث العلمیه نزدیک به فرودگاه بین المللی حلب را زیر آتش گرفت.

یکی از فرماندهان ارتش در گفت وگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: امنیت مسیر فرودگاه برقرار شده و جبل بدر و مناطق "البحوث العلمیه"  و" السکن الشبابی " به ارتش درآمده و هم اکنون در حال پیشروی برای آزادسازی مناطق شرقی مانند الجزماتی و القاطرچی هستیم.

ارتش سوریه امنیت السکن الشبابی و پیش از آن الصاخور و جبل بدر را و هم چنین  بزرگراه فرودگاه را کاملا برقرار کرد، همان مسیری که گروه های مسلح پیش از این برای حمله به فرودگاه از آن استفاده می کردند.

یکی از نیروهای مرزبان در این محور در گفت وگو با خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: عملیات در مناطق شرقی برای نجات مردم شهر محاصره شده حلب از چنگ گروههای تروریستی مسلح به پایان رسید اما تلاشها درمحورهای دیگر حلب وعملیات گسترده برای از بین بردن تروریستها و نجات اهالی مناطق دیگر حلب ادامه دارد.
منابع نظامی سوری تاکید کردند که عملیات در مناطق شرقی علیه گروه های مسلح و تروریست هم چنان ادامه دارد و مبارزه با تروریست ها در مناطق القاطرچی، الحلوانیه و الجزماتی آغاز شده و عملیات تا شکستن کامل محاصره غیرنظامیان در مناطق شرقی متوقف نخواهد شد.

بدین ترتیب مناطق البحوث العلمیه و السکن الشبابی کاملا به تسلط ارتش سوریه درآمده این در حالی است که  نیروهای سوری به سوی عمق مناطق شرقی به منظور پاکسازی آن از حضور گروه های مسلح و گسترش حلقه امنیت پیرامون بزرگراه فرودگاه بین المللی حلب در حال پیشروی هستند.

217 ـ 211

پربیننده ترین خبرها