آزادسازی مناطق دیگری از شرق حلب

آزادسازی مناطق دیگری از شرق حلب
يکشنبه 14 آذر 1395 - 22:27

ارتش سوریه و هم‌پیمانانش با ادامه پیشروی درمناطق شرقی شهر حلب ، مناطق المیسر، جوره العواد و ضهره عواد را از اشغال گروه های تروریستی آزاد کردند.

العالم - سوریه

ارتش سوریه و هم پیمانانش با پیشروی در منطقه الشعار در شرق حلب، توانستند برخی از ساختمان های منطقه القاطرجی را بعد از درگیری با سلاح های سنگین و سبک با گروه های مسلح آزاد کنند.

نیروهای سوری همچنین میدان های الجزماتی و الحلوانیه و نیز جاده هنانو در شرق شهر حلب را از اشغال تروریست ها آزاد کردند.

این درحالیست که نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش همچنان به تعقیب تروریست های فراری از منطقه می دهند. جنگنده ها نیز مناطق السکری، الشعار، صلاح الدين، الفردوس، المغاير و منطقه بستان القصر درشهر حلب را بمباران کردند.

به دنبال آن، جنگنده های سوری اعلامیه هایی در مناطق شرقی شهر حلب منتشر کردند و بالن ها نیز هزاران اعلامیه را از آسمان فرو ریختند که در آن ها از افراد مسلح در مناطق شرقی حلب خواسته شده سلاح های خود را بر زمین بگذارند و به وضعیت خود رسیدگی کنند و به شهروندان بیمارو مجروح و آن دسته از شهروندانی که خواهان ترک شهر حلب هستند، اجازه خروج از شهر را بدهند.

ارتش سوریه به پیشروی درمناطق شرقی حلب ادامه می دهد و گروه های مسلح حاضر در این منطقه را محاصره کرده است. فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه از ساکنان مناطق شمال شرقی حلب خواسته است که بعد از مسلط شدن ارتش بر این مناطق و برقراری امنیت، به این مناطق باز گردند.

دراین بیانیه آمده است که موسسات و مراکز خدماتی به طور شبانه روزی برای مرمت و بازسازی خرابی های به بار آمده از سوی گروه های مسلح فعالیت می کنند.

وی برلزوم بسیج کامل برای ارائه کلیه خدمات به مناطق آزاد شده با هدف تسهیل بازگشت اهالی این مناطق تاکید کرد. در دو روز گذشته، صدها خانواده به منازل خود در منطقه مساکن هنانو بازگشتند.

215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها