اعتراف مخالفان سوری: دشمن "اسرائیل" نیستیم

اعتراف مخالفان سوری: دشمن
دوشنبه 15 آذر 1395 - 06:52

مسؤول هماهنگی تشکل موسوم به "جبهه نجات ملی" سوریه، تصریح کرد که "سوریه جدید، با اسرائیل دشمنی نخواهد داشت".

العالم - سوریه

"فهد المصری" در یک پیام ویدیویی که از تلویزیون i 24  رژیم صهیونیستی پخش شد، گفت: تمامی طرف های فعال در منطقه از جمله "اسرائیل" را به تشکیل یک شورای امنیت منطقه ای فرا می خوانیم تا با هم برای امنیت منطقه به هماهنگی برسیم.

وی ادامه داد: این یک درخواست کمک از اسرائیل نیست، بلکه واقعیتی است که بر مبنای وقایع منطقه مطرح شده است. وی مدعی شد که "وظیفۀ اخلاقی و ملی" او را بر آن می دارد که برای همفکری با تمام طرف‌های منطقه ای و بین المللی اقدام کند!

این سرکرده معارض سوری در ادامه تصریح کرد: هدف ما آن از این پیام است که موضع خود را در قبال اسرائیل و کل منطقه اعلام کنیم و در اینجا به صراحت تاکید می کنیم که "سوریه جدید" با هیچ یک از طرف های محلی و منطقه‌ای، دشمنی و مخالفت ندارد.

در همین حال "محمد حسین" رئیس جنبش موسوم به "سوریۀ صلح" نیز در گفتگو با این شبکه صهیونیستی، تصریح کرد: از این که در میان سوری ها، تفکر جدیدی شکل گرفته خوشحالیم".

وی افزود: ما به خوبی جایگاه خود را می شناسیم و می دانیم که در منطقه منافع مشترکی داریم. مشکل ما بشار اسد است که کینه و دشمنی با اسرائیل را در دل چند نسل ایجاد کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها