دانلود MuPDF 1.10 نرم افزار باز کردن فایل های PDF

دانلود MuPDF 1.10 نرم افزار باز کردن فایل های PDF
سه شنبه 16 آذر 1395 - 15:05

MuPDF برنامه ای سبک و ابزاری ساده برای باز کردن فایل های PDF بدون نیاز به برنامه Acrobat reader است.

 شما میتوانید این برنامه را در هر جای هارد یا فلش و رم خود نگه دارید و این برنامه مستقیما با فایل اجرایی خود، اجرا میشود.
بنابراین شما هرجا که بروید میتوانید MuPDF را همراه خود داشته باشید، بعلاوه اینکه برنامه هیچ دستکاری در رجیستری شما انجام نداده و هیچ فایلی در سیستم شما باقی نخواهد گذاشت.
زمانی که برنامه را باز میکنید یک مرورگر فایل نمایش داده میشود و شما قادر خواهید بود از طریق آن فایل PDF مورد نظر خود را باز کنید.
MuPDF ظاهری بسیار ساده و مرتب دارد وشما تنظیمات اضافی نمیبینید.
اگر شما به اندازه کافی حوصله داشته باشید، میتوانید میانبرهایی را در کیبورد خود برای برنامه پیدا کنید.برای مثال شما میتوانید از نقطه و ویرگول، pg up، pg down، پیکان ها ی سمت چپ و راست برای جابجایی بین فایل ها استفاده کنید.
همچنین MuPDF دارای قابلیت جستجو در داخل خود است که با کلید F7 در دسترس قرار میگیرد.اگرچه برنامه فقط اولین فایل پیدا شده را که دارای نوشته موردنظر است هایلایت میکند.از دیگر قابلیت های MuPDF میتوان به بزرگ و کوچک نمایی (با کلید + و -)، رفتن به حالت تمام صفحه (با کلید F)، چرخش پانزده درجه صفحه به چپ و راست (با استفاده از کلیدهای A و S) و تبدیل صفحات به صفحات دارای افکت خاکستری (کلید های A و C) اشاره نمود.این برنامه از مقدار کمی از منابع سیستم شما استفاده کرده و به هیچ عنوان هنگ نمیکند و فریز نمیشود.همچنین شماشاهد کرش و pop up نخواهید بود.در کنار قابلیت جستجو و دیگر قابلیت های برنامه.با این حال برنامه هیچ کمکی در قبال یافتن میانبرهای کیبورد نمیکند. MuPDFبه کاربرانی که برای اولین بار است که از این برنامه استفاده میکنند راه حل خوبی برای باز کردن فایل های PDF دارد.

 
اطلاعات فایل:

حجم فایل: 75 مگابایت
تاریخ انتشار: 2016

دانلود با لینک مستقیم

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها