ماموریت نمایندگان گروههای مسلح سوریه در ترکیه

ماموریت نمایندگان گروههای مسلح سوریه در ترکیه
چهارشنبه 17 آذر 1395 - 04:16

گروههای تروریستی تحت محاصره در حلب سوریه به منظور دستیابی به راهی برای خروج امن از مهلکه نبرد این شهر، نمایندگان خود در ترکیه را مامور مذاکره در این زمینه کردند.

العالم - سوریه

به گزارش گروه بین الملل شبکه العالم ، ساعاتی پس از انتشار گزارش هایی مبنی بر تصمیم جمعی گروههای مسلح برای خروج از حلب ، برخی خبر ها حاکیست که نماینده این گروهها در ترکیه مامور شده است تا ضمن مذاکره با مقام های ترکیه، راه حلی برای خروج از حلب با کمک غرب و سازمان ملل متحد بیابند.

تروریست های مسلح مستقر در مناطق اندک باقیمانده در اختیار آنان در مناطق جنوبی حلب اکنون در صفوف خود نیز دچار اختلاف و تنش شده و درحالی که عده اندکی بر مقاومت تاکید دارند، تعداد زیادی از افراد مسلح خود را تسلیم نیروهای ارتش کرده و صدها تن از آنان نیز به همراه خانواده های خود با کمک ارتش این شهر را ترک کرده اند.

پیشروی های گسترده ارتش سوریه در ساعت های گذشته سرنوشت نبرد حلب را به سمت پیروزی نهایی این نیروها کشانده و اکنون برخی منابع آگاه گزارش می کنند که با تسلط ارتش بر منطقه شیخ سعید که یکی از آخرین مواضع گروههای مسلح در شرق حلب است، بزودی این شهر عملا به طور کامل آزاد خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها