دانلود iPhotoDraw 2.2 Build 6175 نرم افزار ویرایش عکس

دانلود iPhotoDraw 2.2 Build 6175 نرم افزار ویرایش عکس
چهارشنبه 17 آذر 1395 - 10:03

برنامه ای با کاربری آسان است که به کاربران، حتی کاربران مبتدی امکان تغییر جزئیات، خلاصه، بزرگ کردن بخش خاصی از عکس، تغییر سایز اشیاء مورد نظر در عکس و دیگر امکانات را میدهد.

صفحه اصلی

میتوانید عکس اصلی را دست نخورده باقی بگذارید.این برنامه ظاهر گرافیکی و مرتبی دارد که به شما امکان آپلود فایل ها را توسط مرورگر داخلی برنامه با استفاده از drag and drop میدهد.

iphotoDraw به شما امکان قرار دادن متون حاوی پیغام را که قابلیت حرکت در هر مکانی را دارند، با استفاده از drag and drop میدهند.همچنین شما قادر خواهید بود نوع فونت، اندازه، رنگ، میزان تار بودن و ردیف کردن متون را تغییر دهید.
از قابلیت های بیشتر، میتوان به ابزار freehand اشاره کرد که میتوانید خودتان طراحی کنید، اشکال هندسی و خطوط قرار دهید، عکس های دیگر قرار دهید و همچنین تعداد پیکسل های عکس مورد نظر خود را تغییر دهید.

این برنامه به شما امکان بزرگ و کوچک نمایی، حالت تمام صفحه، تمرکز بر روی یک نقطه از عکس، انتخاب رنگ، نوع و میزان تاری یک سطر، افزودن اشیا به هر جایی از عکس، رنگ کردن و تعیین میزان محو بودن اشیا و وارونه کردن رنگ ها را میدهد.
شما میتوانید نتیجه کار های خود را با فرمت های GIF, PNG, JPG ذخیره کرده یا از آن ها پرینت گرفت و یا اینکه آنها را در کلیپ برد کپی کرده و در برنامه های دیگر استفاده کنید.شما در این برنامه میتوانید اندازه ی صفحه را تغییر دهید، اشیا را به صورت دسته جمعی وارد کنید، صفحه را مخفی یا نمایان کنید و همچنین قابلیت های undo/redo,copy/paste و cut.

در طی آزمایش های گرفته شده از iphotoDraw اعمال بسیار سریع انجام شده و بازده بسیار خوبی داشته است و هیچ ایرادی در طول کار با برنامه مشاهده نشد.این برنامه از منابع کمی از سیستم استفاده کرده و به همین دلیل باعث ایجاد کندی و هنگ نمیشود.
قابلیت های جدید:
-افکت خط موج دار
-اشکال هندسی جدید
-پشتیبانی از drag کردن عکس ها به browser
-امکان استفاده از یک ابزار به صورت مکرر بدون نیاز به انتخاب مجدد
-اضافه شدن میانبرهایی در کیبرد جهت سهولت کار
“nejatrayaneh”

 

 

اطلاعات فایل:

حجم فایل: 20 مگابایت
تاریخ انتشار: 2016
 

 

 

دانلود با لینک مستقیم

 

 

 

 

 

 
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها