تروریست‌های سوریه یکدیگر را خائن می‌دانند

پنج‌شنبه 18 آذر 1395 - 17:11

حلب، (العالم) – خبرنگار شبکه خبری العالم در حلب، از آمادگی نیروهای ارتش سوریه برای آزادسازی بقیه محله‌های این شهر از حضور گروه‌های تروریست خبر داد.

العالم سوریه 

به گزارش خبرنگار العالم، گروه های مسلح در ادلب، تروریست های فراری از حلب را "خائن" نامیده و از پذیرش آنان خودداری می کنند.
بنا بر این گزارش، مأموریت ارتش سوریه اکنون آتشباری به محله هایی است که تحت سیطره گروه های تروریستی قرار دارد و عبارتند از؛ السکری، بستان القصر، الزبدیه، تل الزرازیر، سیف الدوله، صلاح الدین و العامریه.
ارتش سوریه همچنین سرگرم پاکسازی میادین مین و خنثی سازی بمب های کار گذاشته شده توسط گروه های تروریست در مناطقی است که روز گذشته آن را آزاد ساخت. ارتش تصمیم به پاکسازی بقیه مناطق حلب دارد و این عملیات تا پاکسازی تمام شهر استمرار خواهد یافت.
مقادیر زیادی مواد منفجره، خمپاره انداز و گلوله های دست ساز و چند بیمارستان صحرایی و دارو هاتی خارجی وابسته به گروه های تروریست کشف و ضبط شده است.  
درهمین حال، اختلاف میان گروه های مسلح به قدری عمیق شده که برخی از آنان با انتشار بیانیه اعلام می کنند؛ افراد مسلحی که از حلب خارج شده اند را در ادلب نمی پذیرند، چون آنان خیانت کرده و شهر حلب را به ارتش سوریه تسلیم نموده اند.  
گلوله باران محله های حلب جدید، الاعظمیه، الزبدانیه، الزهراء و سیف الدوله حلب از سوی گروه های تروریست به شهادت دهها غیرنظامی سوری و مجروحیت شماری انجامید. 
 

206

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها