هلاکت تروریست‌های النصره در کمین ارتش سوریه

هلاکت تروریست‌های النصره در کمین ارتش سوریه
پنج‌شنبه 18 آذر 1395 - 19:05

ارتش سوریه با نصب کمین دقیق بر سر راه کاروان تروریست‎های گروهک جبهه النصره در شهرک «الحمیدیه» استان قنیطره آنان را هدف قرار داد و متلاشی کرد.

العالم - سوریه

تروریست‎های «جبهه النصره» مستقر در شهرک «الحمیدیة» مرکز استان قنیطره، با هدف آغاز عملیات بزرگ و جدید در شمال استان قنیطره و اشغال مناطق راهبردی همچون شهرک «حضر»، کاروانی از نیروها و تجهیزات سنگین خود را از طرف شهرک راهی مناطق شمالی استان کردند.

نیروهای دفاع ملی و ارتش سوریه مستقر در غرب شهر راهبردی «البعث» متوجه تحرکات تروریست ها شدند و علیه تروریست ها در محورهای شرقی آن کمین کردند و اجازه دادند این کاروان از شهرک خارج شود سپس در بین دو شهرک «حمیدیه_حریه» با استفاده از موشک و حملات زمینی خود موفق شدند حدود 7 خودروی حامل تجهیزات سنگین را منهدم کنند و سرنشینان آن را نیز به هلاکت برسانند. تعدادی از تروریست ها که زخمی شدند به شهرک الحمدیه متواری شدند.

چندی قبل نیز نیروهای سوری موفق شدند این جاده راهبردی را آزاد کنند، اما تروریست ها با پشتیبانی رژیم صهیوینستی موفق شدند دوباره جاده را اشغال کنند. برخی منابع از حضور گسترده نظامیان رژیم صهیوینستی در شهرک«حمیدیه» و بخش غربی آن خبر می دهند.

منبع: فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها