آمادگی فرودگاه حلب برای از سرگیری پروازها

آمادگی فرودگاه حلب برای از سرگیری پروازها
شنبه 20 آذر 1395 - 21:04

مدیر فرودگاه بین المللی حلب گفت: تمام اقدامات فنی برای راه اندازی مجدد این فرودگاه انجام شد و در آینده ای نزدیک شاهد پرواز تمام هواپیماها خواهیم بود.

العالم - سوریه

به گزارش گروه بین الملل شبکه العالم، باسم منصور در گفتگو با تلویزیون الخبر گفت: به دنبال کنترل ارتش سوریه بر تمام مناطقی که امنیت پرواز هواپیماها را تامین می کنند، تمام مناطق اطراف فرودگاه بین المللی حلب نیز عملیاتی شدند.

ارتش سوریه پس از آنکه اغلب محله های شهر حلب را طی عملیات نظامی به کنترل درآورد، تامین امنیت کامل جاده فرودگاه حلب را اعلام کرد.

کارگاههای تعمیراتی در شورای شهر حلب و واحد ساخت و ساز نظامی در حلب در حال بازسازی بزرگراه فرودگاه حلب و نیز رفع خاکریزهایی هستند که عناصر مسلح ایجاد کرده بودند.

با بازگشایی فرودگاه بین المللی حلب، راه هوایی شهر بار دیگر به فعالیت درمی آید و این علاوه بر راه زمینی خناصر است که سبب می شود تمام مایحتاج شهر در سایه امنیت تامین شود بدون آنکه مسافران وادار شوند از مناطق حساس و خطرناک عبور کنند.

یادآور می شود که فرودگاه بین المللی حلب در طول سالهای جنگ در معرض محاصره و حملات عناصر مسلح قرار گرفته بود؛ اما ارتش سوریه بر تمام اقدامات تروریستها برای نفوذ به این فرودگاه از هر محوری، پیروز شد.

210-9

 

پربیننده ترین خبرها