امارات تیم تحقیق به آمریکا فرستاد

ویدئو:کشته شدن دانشجوی اماراتی بدست پلیس امریکا

شنبه 20 آذر 1395 - 22:43

با گذشت چهار روز از کشته شدن دانشجوی اماراتی به دست پلیس امریکا، اکنون پلیس شهر هادسون در ایالت اوهایو ویدئویی مبهم از لحظات شلیک پلیس به این فرد را منتشر کرد .

العالمامریکا

به گزارش گروه بین الملل شبکه العالم ،  دراین ویدیو که امروز(شنبه) منتشر شد "ریان دوران" افسر پلیس امریکایی از خودرویش پیاده می شود و پس از تعقیب "سیف العامری" دانشجوی اماراتی، شش گلوله به طرف وی شلیک می کند.

دراین ویدئو تنها صدای شلیک شنیده می شود و فرد شلیک کننده و همچنین دانشجوی اماراتی که مورد اصابت قرار گرفته است دیده نمی شود.

فرمانده پلیس هادسون با ابراز همدردی با خانواده این دانشجوی اماراتی کشته شده، اعلام کرد که نیروی مزبور از خشونت مفرط استفاده کرده است که جز در حالت دفاع از خود نباید مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین به دنبال درخواست فرماندهی پلیس شهر هادسون برای تحقیق درباره این حادثه، کارشناسان اف بی آی، اقدام به بررسی خودروی العامری کردند.

جل دیل جریکو، سخنگوی دادستانی ایالت اوهایو در این باره گفت: در حال انجام تحقیقات دقیق هستیم تا کاملا بدانیم چه اتفاقی منجر به شلیک پلیس شده است. پس از آن نتایج تحقیقات را به دادستان ارائه خواهیم کرد.

یادآور می شود سیف ناصر العامری دانشجوی 29 ساله اماراتی که برای تفریح به یکی از جنگل‌های ایالت اوهایو رفته بود، یکشنبه هفته گذشته در جنگل این ایالت به ضرب گلولگه پلیس امریکا به سرش کشته شد.

پلیس آمریکا مدعی شده است که در جنگل درگیری بین افرادی ناشناس رخ داد که نیروهای پلیس به منظور تامین امنیت به آنجا رفتند.

وزارت امورخارجه امارات نیز اعلام کرد که تیمی متشکل از نیروهای اطلاعاتی و کارشناسان جنایی به منظور کشف علت حادثه به آمریکا سفر کردند تا موضوع قتل دانشجوی اماراتی توسط پلیس را بررسی کنند.

یادآور می شود در سالهای اخیر، قتل مشکوک دانشجویان مسلمان در امریکا توسط پلیس و گروههای تبهکار به بهانه های واهی افزایش یافته است. از سوی دیگر، انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور افراطی امریکا باعث افزایش نگرانی ها درباره خشونت علیه مسلمانان در این کشور شده است.

216-211-9
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها