نخستین گوشی‌های آیفون شرکت اپل 22 هزار دلار خرید و فروش می‌شوند!

نخستین گوشی‌های آیفون شرکت اپل 22 هزار دلار خرید و فروش می‌شوند!
يکشنبه 21 آذر 1395 - 11:10

هنوز هم هستند کسانی که حاضرند برای نخستین نسخه از گوشی آیفون، مبالغی هنگفت پرداخت کنند.

العالم - موبایل

وبسایت «فون آرنا» در مطلبی نوشت: شاید وقتی در تاریخ 9 ژانویه 2007 (19 دی 1385) «استیو جابز،» مدیرعامل وقت شرکت اپل، نخستین گوشی همراه آی‌فون را رونمایی کرد، زندگی بسیاری از مردم دستخوش تغییرات بزرگی شد. با گذشت چند روز از آن رونمایی، نسخه 4 گیگابایتی آیفون 499 دلار و نسخه 8 گیگابایتی آن 599 دلار به فروش رسید.
البته آن آیفون ابتدایی، بدون اشکال نبود. در آن گوشی از نسل ارتباطی “3G” برای اتصال به اینترنت خبری نبود و تنها گزینه شما برای اینترنت، “Edge” محسوب می‌شد. پس اگر مرورگر اینترنت گوشی را باز می‌کردید، نمی‌توانستید به تماس‌های تلفنی‌تان پاسخ دهید. دوربین 2 مگاپیکسلی آن آیفون هم «فوکوس خودکار» و «فلش» نداشت. از ام‌ام‌اس هم خبری نبود. اما صفحه نمایش لمسی جذاب و سایر امکانات نخستین آیفون، این گوشی را برای اپل به یک موفقیت بزرگ بدل کرد.
پس عجیب نیست که نخستین گوشی‌های آیفون هنوز در وبسایت «ای‌بی» به فروش می‌رسد. البته بخت و اقبال، درِ خانه آنهایی را می‌زند که مالک آیفون‌هایی با جعبه‌های دست‌نخورده و به اصطلاح «بازنشده» هستند. صاحبان چنین گوشی‌هایی حتی می‌توانند با فروش آنها 20 تا 22 هزار دلار به جیب بزنند. البته خیلی‌ها ترجیح می‌دهند بخش کوچکی از این پول را به خرید “iPhone 7 Plus” – جدیدترین گوشی اپل – اختصاص دهند و باقیمانده پولشان را پس‌انداز کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها