دانلود Chromium 57.0.2948.0 مرورگر کرومیوم

دانلود Chromium 57.0.2948.0 مرورگر کرومیوم
چهارشنبه 24 آذر 1395 - 10:27

Chromium 57.0.2948.0 یک مرورگر سریع و امن برای سیستم عامل ویندوز میباشد که با آن میتوانید با سرعت بالا به گشت و گذار در اینترنت بپردازید و لذت ببرید.

العالم

اگر شما هم از مرورگر های قدیمی خود خسته شده اید میتوانید از این مرورگر استفاده کنید. این نرم افزار در عین سادگی دارای سرعت بالا و امن تر نیز میباشد و کار کردن با آن بسیار راحت میباشد. از ویژگی های این مرورگر متفاوت میتوان به امنیت بالا در مقابل ویروس ها و فایل های مخرب، دارای پوسته های زیبا، سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات، محافظت از رمز های عبور و … اشاره کرد.
نرم افزار Chromium مرورگر منبع باز اینترنت می باشد که گوگل کروم  کد منبع خود را از آن میگیرد. این مرورگر گشت و گذار امن تر، سریعتر و با ثبات تری را در قیاس با دیگر گوگل کروم را در اختیارتان قرار می دهد.کروم  در واقع یک مدیر پنجره با قابلیت tab و یا پوسته برای وب است تا یک نرم افزار مرورگر. در این برنامه از قرار دادن چیزهای غیر ضروری دررابط کاربری خودداری شده است  که این خود به ایجاد یک رابط  گرافیکی و کاربر پسند  کمک کرده است .
نرم افزار Chromium مرورگر منبع باز وب و به منظورگشت و گذاری امن تر، سریع تر، و پایدارتر در اینترنت می باشد.Chromium در واقع اساس کار مرورگر دیگر با نام Chrome و البته در آن تغییرات بهتری دیده می شود. و نسبت به آن حجم کمتری نیز دارد و البته عملکرد و کارکرد بی نظیری را، به عنوان ابزار گوگل برایتان فراهم می آورد.

 

اطلاعات فایل:

حجم فایل: 35 مگابایت
شرکت سازنده: Google
تاریخ انتشار: 2016

  

 

لینک دانلود:

 

دانلود با لینک مستقیم نسخه 32 بیتی

 

دانلود با لینک مستقیم نسخه 64 بیتی

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها