مردان در برخی آرایشگاه‌های زنانه ارائه خدمات می‌کنند

فعالیت باندهای فساد و قاچاق دختران با سرکردگی برخی آرایشگاه‌ها

فعالیت باندهای فساد و قاچاق دختران با سرکردگی برخی آرایشگاه‌ها
چهارشنبه 24 آذر 1395 - 10:38

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: امروز در تهران به وفور گزارش داریم که مردان آرایش زنان را در آرایشگاه‌ها انجام می‌دهند.

العالم - ایران


علیرضا جمشیدی رییس تعزیزات حکومتی صبح امروز در نشستی درخصوص قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی گفت: بحث قاچاق به گفته مقام معظم رهبری بحث بسیار جدید و مهمی است.

وی ادامه داد: اقدامات ناجا در تهران خوب و قوی بود اما آن خبرهایی که اخیرا به ما رسید قبل از رسیدن بارهای قاچاق به تهران در انبارها و گمرک لیست خریدها را در کشتی و گمرک بازبینی کنند.

وی با اشاره به اینکه به غیر از گمرک شهید رجایی 120 گمرک دیگر وجود دارد گفت: باید رصد هایمان را قبل از ترخیص کالاها قوی کنیم.

جمشیدی تصریح کرد: امروز در اخبار شنیدم که ما دیگر شاهد وجود کالاهای قاچاق در تهران نیستیم الان مواد آرایشی و گوشی های موبایل به وفور به صورت فاچاق در کشور وجود دارد اگر جایی جمع آوری انجام می شود دلیل نیست که جای دیگری نباشد.

وی با تاکید بر اهداف جلسه که امروز در خصوص کالاهای سلامت برگزار شده است گفت: طبق تحقیقی که صورت گرفته است ده هزار تا ارایشگاه غیر مجاز در حال فعالیت هستند که در این آرایشگاه ها هم کالاهای ارایشی توزیع میشود و بعضا باندهای فسادی که با رهبریت آرایشگاه ها دنبال میشود و حتی دختران را به خارج از ایران می فرستند در تهران به وفور گزارش داریم که مردان کارهای ارایشی را برای زنان انجام می‌دهند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی خاطرنشان کرد: بحث های پزشکی که بدون نظارت پزشک در ارایشگاه ها دنبال میشود اتفاقات خاموشی است که دختران جوان را هدف قرار داده اند و امیدواریم در ابن طرح که به صورت کشوری برگزار میشود و در تهران هم انجام میشود مشکل را کمرنگ تر کنیم و اگر نیاز به برخورد بود برخورد جدی انجام بدهیم.

وی به نرخ های بسیار بالای فعالیت هایی که در آرایشگاه های زنانه و مردانه رد و بدل میشود نیز اشاره کرد و گفت: باید نظارت جامعی بر فعالیت و نرخ های ارایشگاه ها وجود داشته باشد.

منبع : فارس

پربیننده ترین خبرها