هلاکت 20 سرکرده داعش در غرب موصل

هلاکت 20 سرکرده داعش در غرب موصل
پنج‌شنبه 25 آذر 1395 - 22:16

وزارت دفاع عراق از کشته شدن 70 داعشی از جمله 20 تن از فرماندهان آنها در حمله هوایی جنگنده‌های عراقی به غرب موصل خبر داد.

العالم - عراق

 وزارت دفاع عراق، پنجشنبه، در بیانیه ای تاکید کرد که فرماندهی یگان هوایی بنا به اطلاعات به دست آمده از اداره کل اطلاعات و امنیت، با انجام یک حمله هوایی دقیق، محل تجمع فرماندهان داعش در منطقه ای در چند کیلومتری غرب تپه عبطه در غرب موصل را هدف قرار دادند.

به نوشته السومریه نیوز، در این بیانیه آمده است که این تروریستها در صدد برنامه ریزی برای عملیات تروریستی علیه نیروهایی بودند که تلعفر را در محاصره دارند. نیروی هوایی توانست محل تجمع سرکردگان آنها را به طور دقیق هدف قرار دهد و بیش از 20 تن از آنها را به هلاکت برساند.

وزارت دفاع عراق افزود: این حمله همچنین به قتل 50 تروریست دیگر انجامید. این ضربه مهلک به گروه تروریستی داعش در واقع نتیجه سخت کوشی اداره کل اطلاعات وامنیت عراق و نیز به ثمرنشستن تلاشهای اطلاعاتی و امنیتی است.

یادآور می شود که ارتش عراق از 17 اکتبر با هدف آزادسازی شهر موصل، عملیات "نینوا ما آمدیم" را با پشتیبانی نیروهای کُرد پیشمرگه و یگانهای الحشد الشعبی و نیروهای عشایر علیه داعش آغاز کرده است.

210

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها