النصره با خروج مجروحان فوعه و کفریا موافقت کرد

النصره با خروج مجروحان فوعه و کفریا موافقت کرد
جمعه 26 آذر 1395 - 17:34

گروه تروریستی جبهه النصره مجبور شد در مقابل تهدید های مردم دو شهرک تحت محاصره فوعه و کفریا، موافقت خود را با خروج بیماران و مجروحان این دو شهرک سوری اعلام کند.

العالم ـ سوریه

شبکه خبری العالم در خبری فوری به نقل از یک منبع وابسته به مخالفان سوری اعلام کرد که جبهه النصره با خروج مجروحان شهرک های فوعه و کفریا موافقت کرده است.

منابع خبری وابسته به مخالفان سوری پیشتر اشاره کرده بودند که اجازه دادن به مجروحان فوعه وکفریا برای خروج از این دو شهرک یکی از بندهای توافق مربوط به خروج عناصر مسلح از حلب است.

پیش از این گروه های مسلح و تروریستی ازخروج بیماران ومجروحان دو شهرک تحت محاصر فوعه و کفریا جلوگیری کرده بودند به دنبال این اقدام گروهی از اهالی فوعه و کفریا که به شهر حلب منتقل شده اند، گذرگاه الراموسه را درجنوب این شهر به روی افراد مسلح بستند.

این گروه از اهالی دو شهرک فوعه و کفریا با بستن گذرگاه الراموسه به روی افراد مسلح اعلام کرده بودند تا زمانی که تروریست ها به شهروندان بیمار و مجروح این دو شهرک اجازه خروج ندهند، گذرگاه الراموسه بسته خواهد ماند. 

بر اساس گزارش منابع سوری 9 هزار و 79 تروریست و خانواده های آنها از شب گذشته تا صبح امروز به حومۀ جنوب غربی حلب از طریق گذرگاه الراموسه طی 10 مرحله منتقل شده اند.

پربیننده ترین خبرها