نخستین شکست فصل پرسپولیس و تراکتور رقم خورد

نخستین شکست فصل پرسپولیس و تراکتور رقم خورد
جمعه 26 آذر 1395 - 18:56

تیم های پرسپولیس و تراکتور سازی با شکست از حریفان خود، نخستین شکست فصل را تجربه کردند.

العالم ـ ایران

در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران عصر امروز (جمعه) تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت ۱۶:۲۰ میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید.

برای ذوب‌آهن در این دیدار احسان پهلوان در دقیقه ۶۵ گلزنی کرد. ذوب آهن با این برد ۲۴ امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد اما پرسپولیس همچنان با ۲۹ امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

شکست تراکتور سازی

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نیز در دیدار خانگی مقابل سپاهان اصفهان متحمل شکست دو بر یک شد تا نخستین شکست فصل خود را تجربه کند.
تیم فوتبال تراکتورسازی یکی از مدعیان فصل جاری لیگ برتر باشگاه های ایران، عصر جمعه در هفته چهاردهم این رقابت ها میزبان سپاهان اصفهان بود و در نهایت طعم تلخ شکست را چشید.
در دقیقه 24، «مهرداد محمدی» مهاجم خوش تکنیک سپاهان با حرکتی انفرادی و به زیبایی هرچه تمام، دروازه تراکتورسازی را گشود تا نیمه نخست با برتری میهمان به اتمام برسد.
در نیمه دوم و در حالی که بازیکنان میزبان برای جبران نتیجه تلاش می کردند، کار هماهنگ سپاهانی ها توپ را به «احسان حاج صفی» رساند تا هافبک ملی پوش سپاهان به راحتی گل دوم تیمش را به نام خود ثبت کند.
در دقیقه 61، هجوم همه جانبه بازیکنان تراکتورسازی و اشتباه دروازه بان سپاهان، توپ را به «فرزاد حاتمی» رساند که این مهاجم در عین ناباوری نتوانست گلزنی کند.
در دقیقه 71، حملات تراکتورسازی نتیجه داد و «فرزاد حاتمی» گل نخست میزبان را به ثمر رساند.
در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود سپاهان به اتمام رسید تا این تیم با 21 امتیاز به رتبه هفتم جدول رده بندی رسیده و به روزهای آینده امیدوارتر شود.
تراکتورسازی تبریز نیز با قبول نخستین شکست فصل خود با 27 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی باقی ماند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها