با درخشش رونالدو،

رئال مادرید قهرمان جام باشگاه های جهان شد

رئال مادرید قهرمان جام باشگاه های جهان شد
يکشنبه 28 آذر 1395 - 17:56

تیم فوتبال رئال مادرید با درخشش کریستیانو رونالدو و برتری 4 بر 2 مقابل کاشیما انتلرز ژاپن، قهرمان جام باشگاه های جهان شد.

العالم ـ اروپا

تیم های رئال مادرید اسپانیا و کاشیما انتلرز ژاپن ، امروز (یکشنبه) در دیدار پایانی جام باشگاه های جهان در ورزشگاه «نیسان» شهر یوکوهاما ژاپن به مصاف هم رفتند که در پایان رئال مادرید با نتیجه 4 بر 2 به برتری دست یافت.

مادریدی ها با غلبه بر کلاب آمه ریکا مکزیک و کاشیما با غلبه بر اتلتیکو ناسیونال کلمبیا، جواز حضور در دیدار فینال را کسب کرده بودند.
دیدار پایانی جام باشگاه های جهان در آغاز با برتری رئال مادرید همراه شد و در دقیقه نهم، «کریم بنزما» گل نخست را به ثمر رساند تا رئالی ها در آستانه قهرمانی دیگری قرار بگیرند.
در دقیقه 44 «شیبا ساکی» به زیبایی گل تساوی را برای کاشیما به ثمر رساند تا نیمه نخست با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام برسد.
در دقیقه 52، اشتباه «سرخیو راموس» در دفع توپ سبب شد تا «شیبا ساکی» با حرکتی تماشایی گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند و ورزشگاه مملو از تماشاگران ژاپنی را غرق در شادی کند.
در دقیقه 59، «لوکاس واسکز» در محوطه جریمه با خطای مشکوک کاشیما متوقف شد که داور در تصمیمی بحث برانگیز نقطه پنالتی را نشان داد تا «کریستیانو رونالدو» کار را به تساوی 2 بر 2 بکشاند.
این بازی پس از مساوی در وقت معمول به وقت اضافه کشیده شد که در وقت اضافه دوم، مادریدی ها بار دیگر توان گلزنی خود را نشان دادند و رونالدو در دقیقه 98 گل دوم خود و سوم تیم تحت هدایت «زین الدین زیدان» را به ثمر رساند.
در دقیقه 103، رونالدو بار دیگر از غفلت خط دفاعی میزبان استفاده کرد و با ضربه ای تماشایی، هت تریک کرد تا رئال 4 بر 2 از حریفش پیش باشد.

در دیدار رده بندی تیم های اتلتیکوناسیونال کلمبیا و کلاب آمه ریکا مکزیک در وقت قانونی به تساوی 2 بر 2 رسیدند که نماینده کلمبیا با برتری در ضربات پنالتی به عنوان سومی رسید.
جام باشگاه های جهان از سال 2000 با روش جدیدی با حضور قهرمانان باشگاهی قاره های مختلف و همچنین نماینده کشور میزبان برگزار می شود. البته این رقابت از سال 2000 تا 2005 برگزار نشد.
از سال 2000 تاکنون، بارسلونا اسپانیا با کسب سه عنوان قهرمانی، پرافتخارترین تیم این مسابقات محسوب می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها