ورزش هیجان انگیز اسلک لاین (ویدیو و عکس)

يکشنبه 28 آذر 1395 - 19:06

اسلک لاین فعالیتی هست که میتونه حسابی نظرتون رو جلب کنه و حتی شاید گزینه ی خوبی برای انجام دادن یه فعالیت تفریحی توی شهر یا طبیعت باشه. اسلک لاین چیزی شبیه به بند بازی هایی هست که توی فیلم ها دیدیم. احتمالا فکر میکنید شما اهل خطر و ریسک های بزرگ نیستید، اما باید بهتون بگم این ورزش کاملا بی خطره!

العالم - گوناگون

برای انجام اسلک لاین تنها چیزی که لازم دارید، تجهیزات اسلک هست که در بعضی از فروشگاه های تجهیزات ورزشی و کوهنوردی میشه پیدا کرد. دو طرف طناب بلند و محکم اسلک رو به دو تا جسم ثابت محکم می بندید و بعد شروع می کنید به راه رفتن روی این طناب. اوایل موقع امتحان کردن این رشته، حتی ایستادن روی طناب هم کار سختی به نظر میاد. اما کم کم تمرکزتون قوی تر میشه و قدرت درونی خودتون رو پیدا میکنید. اسلک لاین بیشتر از تاثیری که روی بدن و جسمتون داره، یه ورزش خیلی خوب و آرامش بخش برای ذهنتون به حساب میاد. توی ارتفاعات، امنیت این ورزش توسط طنابهای حمایتی که با وسایل مخصوص به دور کمرتون بسته شده تضمین میشه و هیچ نگرانی ای از بابت افتادن وجود نداره. هر از گاهی معلق در بین زمین و هوا بودن هم لذت های خودش رو داره

 

قشنگی این ورزش اینه که شما میتونید طنابتون رو بین هر دو جسمی که توانایی نگهداری وزنتون رو داشته باشه ببندید. این میتونه دو تا درخت توی پارک محله، یا به بلندی دو تا قله توی ارتفاعات بالای شهر باشه. اسلک لاین از رشته های دنیای مدرن و البته خیلی بی دردسره چون اون رو میشه توی هر شرایط و آب و هوایی انجام داد.
 


بعد از کمی پیشرفت در راه رفتن روی طناب، وارد سطح حرفه ای تری از این فعالت هیجان انگیز میشید، و اون هم پریدن و به اصطلاح رقصیدن روی طناب اسلک هست. صحنه ی اجرای حرکات نمایشی روی طناب اسلک خیلی جذابه و به همین خاطر سالانه چندین مسابقه و فستیوال به این منظور شکل میگیره.
اسلک لاین ورزش انعطاف پذیره که توی هر محیطی میشه انجامش داد. از صخره های بلند توی یه منطقه طبیعی گرفته تا ستونهای توی پارکینگ خونه تون. این بسته به  شماست که ببینید ترجیح میدین توی چجور فضایی پمپ آدرنالینتون رو به کار بندازین، و باید اقرار کرد که توی هر کدوم از این فضاها، اسلک میتونه یه تجربه و حس جدید رو براتون به جا بذاره.

 

 

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها