مصاف استقلال با نفت/ برنامه مسابقات جام حذفی

مصاف استقلال با نفت/ برنامه مسابقات جام حذفی
سه شنبه 30 آذر 1395 - 12:28

مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتبال جام حذفی درشرایطی برگزار می شود که استقلال روز سختی برابر تیم علی دایی خواهد داشت. تراکتور هم در قلعه تیم شگفتی‌ساز به میدان می رود.

العالم ـ ایران

استقلال ـ نفت

این دومین بار بعد از جدایی منصوریان از نفت است که وی با استقلال مقابل این تیم بازی خواهد کرد. اولین مصاف «استقلال منصوریان» با «نفت دایی» بدون برنده به پایان رسید. اتفاقی که محال است در دومین بازی دو تیم تکرار شود. جدال این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید برنده داشته باشد تا چهره یکی از چهار تیم نیمه نهایی جام حذفی از میان آنها شناخته شود.

سپاهان - سایپا

سایپا در لیگ برتر با فرکی اصلا شرایط مناسبی ندارد. اما همین تیم در جام حذفی خود را به جمع ۸ تیم برتر رسانده و فرکی بسیار امیدوار است تا با عبور از سد سپاهان حتی به جمع ۴ تیم مرحله بعدی این مسابقات برسد.

البته سپاهان اخیرا با ویسی اوج گرفته. اوج کار سپاهان شکست دادن شکست ناپذیرهای سرخ در تبریز بود. 

نفت و گاز گچساران - تراکتورسازی

تراکتوری‌ها خود را تنها تیمی در فوتبال ایران می‌دانند که شانس فتح هر دو جام را دارد. اما تیم شگفتی ساز لیگ دویی نفت و گاز گچساران نیز با شایستگی ابتدا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر (استقلال خوزستان) را در اهواز از پیش رو برداشت، سپس به واسطه انصراف تیم راه آهن بدون انجام مسابقه به مرحله بعد رفت و توانست تیم خوب فولاد را باز هم در اهواز حذف کرده و خود را به جمع هشت تیم مرحله پایانی برساند.

گسترش فولاد - ذوب آهن

این دیدار البته روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی و فاتح دو دوره پایانی این مسابقات با گل محمدی، حالا در بهترین شرایط چند سال اخیرش با دستیار سابق یحیی قرار دارد. جدال اول این دو تیم بر سر میزبانی این مسابقه بود که سرانجام تبریزی ها این نبرد را به سود خود خاتمه دادند. حال باید دید دومین و اصلی ترین بازی دو تیم که در مستطیل سبز انجام خواهد شد به سود کدام طرف تمام خواهد شد.

به گزارش مهر، برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به شرح زیر است:
- سه شنبه ۳۰ آذرماه
 نفت تهران - استقلال تهران - ساعت ۱۶:۲۰ - ورزشگاه تختی
 نفت و گازگچساران - تراکتورسازی - ساعت ۱۴ - ورزشگاه شهدای گچساران
 سپاهان اصفهان - سایپا تهران - ساعت ۱۳:۳۰ - ورزشگاه نقش جهان

- چهارشنبه اول دیماه
 گسترش فولاد تبریز - ذوب آهن اصفهان - ساعت ۱۳:۳۰ - ورزشگاه بنیان دیزل تبریز

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها