تجمع گسترده اهالی الدراز در حمایت از آیت الله قاسم

تجمع گسترده اهالی الدراز در حمایت از آیت الله قاسم
پنج‌شنبه 2 دی 1395 - 13:26

اهالی منطقه الدراز در بحرین، همشهریان خود به حضور گسترده و تجمع در میدان "اعتصام" در مقابل منزل آیت الله شیخ عیسی احمد قاسم فراخواندند.

العالم - بحرین
اهالی الدراز، با صدور بیانیه ای از شهروندان خواستند در مقابل نقشه های رژیم حاکم برای بازداشت آیت الله عیسی قاسم هشیار باشند.
در این بیانیه آمده است:
نیروهای رژیم ظالم آل خلیفه سپیده دم روز چهارشنبه (اول دیماه) 21-12-2016 با انبوهی تجهیزات زره پوش و خودروهای امنیتی پر از افراد مسلح، میدان اعتصام و منزل شیخ عیسی قاسم و منازل اطراف را به محاصره کامل خود درآوردند.
به گزارش سایت " اللؤلؤه" نیروهای لباس شخصی و نظامیان رژیم سپس اقدام به شلیک گازهای سمی و تیراندازی با گلوله های ساچمه ای به سمت مردم در میدان اعتصام کردند.
اما این حرکت نومیدانه و مذبوحانه نتوانست در عزم و اراده جوانان غیرتمند فدایی و زنان نستوه خللی وارد کند و از مساجد و خیابان ها فریاد الله اکبر برخاست و مردم با حرکت به سمت میدان یادشده خود را به منزل آیت الله قاسم رسانده و نقشه رژیم برای حمله به منزل وی را خنثی کرد.
در این هنگام مأموران رژیم وقتی متوجه حضور عظیم مردم و حضور آنها در اطراف منزل رهبرشان شدند به دروغ مدعی شدند که صرفا به منظور بازداشت برخی افراد تحت تعقیب وارد این منطقه شده اند. اما آنها باید بدانند که با این ترفندها نمی توانند مردمی را که حکومت را آزموده و به دروغ ها و فریبکاری های آن واقفند فریب دهند.
واکنون ما تمام اهالی الدراز و مناطق اطراف آن را به هشیاری فرا می خوانیم زیرا هر حرکتی که امروز صورت گیرد اقدامی حساس و هشیارانه است که نقشه های حکومت را برای بازداشت آیت الله قاسم برملا می کند.
در هر حال همگان باید با حضور گسترده در میدان اعتصام نیرنگ های حکومت را نقش بر آب کنند.
208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها