ویدئو؛ تهدید داعش علیه ترکیه از الباب

جمعه 3 دی 1395 - 00:30

گروه تروریستی داعش ویدئویی را از داخل شهر الباب (در 38 کیلومتری حلب) در شمال سوریه منتشر کرده است که در آن آثار محل بمباران های ترکیه بر مناطق مختلف شهر به چشم می خورد.

العالم - ترکیه -

یکی از عناصر گروه داعش در این ویدئو می گوید: مرتدها و ترک های کافر شهر الباب را بمباران کردند و در نتیجه قربانیانی بر جای گذاشتند.

برخی از کسانی که در این ویدئو به چشم می خورند نیز نیروهای ترکیه را به حمله به شهروندان و ساختمان های خدماتی مانند منازل و نانوایی ها متهم کردند.

در این ویدئو یکی از عناصر داعش که به لهجه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس صحبت می کند تهدید به انجام عملیات انتقامی با استفاده از کمربندهای انفجاری و انجام بمب گذاری می نماید.

ترکیه از جمله حامیان گروه تروریستی داعش به شمار می آید و تحقیقات و گزارش های رسانه ای و اطلاعاتی بین المللی بر این موضوع صحه گذاشته اند که آخرین نمونه آن پایگاه کانادایی گلوبال ریسرچ است که اعلام کرده است عربستان، ترکیه، قطر، "اسرائیل"، انگلیس، فرانسه و امریکا از داعش حمایت و به آن کمک می کنند.

یادآور می شود گروه تروریستی داعش، ساخته و پرداخته آمریکا و صهیونیست هاست که با در پیش گرفتن اندیشه تکفیری مورد حمایت برخی از کشورهای منطقه است و تلاش می کند اهداف پنهان برخی از انها را جهت تقسیم منطقه و نابودی آن اجرا نماید.
216

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها