بی خوابی حلب اینبار از ترس نبود+ویدیو

جمعه 3 دی 1395 - 12:30

مردم حرب شب گذشته با اعلام خروج آخرین گروه تروریست ها از این شهر و تامین امنیت کامل آن، تا صبح بیدار بودند و به شادی پرداختند.

به گزارش گروه بین الملل شبکه العالم ، با صدور بیانیه ارتش روسیه مبنی بر آزادی کامل حلب و تامین امنیت در تمام مناطق آن هزاران تن از ساکنان این شهر پس از نزدیک به پنج سال تحمل حملات و جنایت های تروریست ها به خیابان ریختند و همپای نیروهای سوری شرکت کننده در عملیات ازاد سازی جشن گرفتند.

شهر حلب در این سالها به دلیل ترس از حملات تروریست ها و عملیات ترور و وحشت آنان بیداری های بسیاری را تحمل کرد، اما این بار شوق آزادی و شکست تروریست ها خواب را از چشم آنان گرفته بود.

پس از 1612 روز برابر با 4 سال و 5 ماه از سیطره تروریستها بر بخش شرقی حلب که از 21 ژوئیه سال 2012 آغاز شد، ارتش سوریه و متحدانش ابتدا موفق به رفع محاصره حلب و بازگشایی جاده حلب ـ خناصر شدند و سپس شهرک السفیره واقع در حومه جنوب شرقی حلب را بازپس گرفتند... پس از آن با وجود تمام تهدیدهای تروریستها در جنگ بزرگ حلب و حمایتهای برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و ترکیه از آنها، و حتی به رغم یکپارچه شدن گروههای تروریست زیر لوای جبهه النصره که با تشویق قطر، عربستان و ترکیه به "فتح الشام" تغییر نام داد، شاهد شکستهای پیاپی تروریستها بودیم.

 

پربیننده ترین خبرها