ناگفته های وزیر بهداشت درباره کیارستمی

مرگ کیارستمی می‌توانست اتفاق نیفتد

مرگ کیارستمی می‌توانست اتفاق نیفتد
يکشنبه 5 دی 1395 - 17:54

متاسفیم که شخصیت ارزشمندی چون کیارستمی را از دست دادیم و می‌توانست این اتفاق نیفتد

العالم - ایران

هاشمی درباره ناگفته‌هایش از فوت مرحوم کیارستمی، گفت : درباره آقای کیارستمی نکته جدیدی وجود ندارد وهرچه که بوده، گفته شده است. البته ترجیح می‌دهم در این زمینه خانواده‌شان صحبت کنند. در عین حال همه ما به قانون تمکین می‌کنیم.


وزیر بهداشت ادامه داد: ما از اولین روزهایی که مشکل برای مرحوم کیارستمی پیش آمد تاکنون، در کنار خانواده آقای کیارستمی بودیم و فکر می‌کنم این کار وظیفه‌مان بوده است. البته متاسفیم که شخصیت ارزشمندی چون کیارستمی را از دست دادیم و می‌توانست این اتفاق نیفتد.

او درباره خطای پزشکی نیز گفت: البته نمی‌توان گفت که در حوزه سلامت تخلف یا خطایی صورت نمی‌گیرد، بلکه خطا یا تخلف از هرکسی و در هر لباسی به هر دلیلی ممکن است اتفاق افتد؛ چرا که هیچکس معصوم نیست و هرکسی در هر حرفه‌ای اعم از مهندس، پزشک و مدیر ممکن است خطا کند، اما مهم این است که از تخلف حمایت نکنیم و اگر کسی واقعا تخلفی انجام داد، او را به دست قانون بسپاریم.

وزیر بهداشت افزود: درباره پرونده آقای کیارستمی هم اینکه آیا واقعلا تخلف انجام شده یا خیر را قانون باید تعیین کند و این موضوع هم که آیا نسبت جرم با مجازاتی که در نظر گرفته شده، متناسب است یا خیر را هم قانون باید در موردش اظهار نظر کند.

 

منبع : عصر ایران

پربیننده ترین خبرها