نامزد انتخابات آمریکا: واشنگتن حامی تروریسم است

نامزد انتخابات آمریکا: واشنگتن حامی تروریسم است
دوشنبه 6 دی 1395 - 22:06

یک نامزد انتخابات رياست جمهوری سال 2016 آمريکا تأکید کرد که واشنگنتن به گروه‌های تروريستی از قبيل القاعده و داعش، کمک‌های مالی و تسليحاتی ارائه می‌کند.

العالم - آمریکا

نامزد حزب سبزها در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا اظهار داشت: «واشنگتن هر وقت به ایجاد اختلال در یک کشور نیاز داشته باشد، به گروه‌های تروریستی از قبیل القاعده و داعش کمکهای مالی و تسلیحاتی می‌کند».

«جیل استاین» که از طرف احزاب اقلیت در انتخابات 2016 ریاست جمهوری حضور داشته، به حمایت همیشگی دولت این کشور از گروه های تروریستی اذعان کرده است.

نامزد حزب سبزها در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا که همواره در جریان مبارزات انتخاباتی و پس از آن از سیاست خارجی واشنگتن در خاورمیانه انتقاد کرده است، امروز دوشنبه بر حمایت دائمی دولت آمریکا از تروریستها تاکید کرده است.

جیل استاین نامزدی است که بارها از سلطه شرکتهای بزرگ آمریکایی و پول بر سیاست در آمریکا از یک سو و غلبه ساختار دو قطبی جمهویخواه-دموکرات بر فضای انتخاباتی این کشور گلایه داشت و از این ساختار انتقاد کرده بود.

او امروز در توئیتر خود خطاب به مردم آمریکا نوشت: «اگر شما نمی دانستید باید بگویم که آمریکا هر زمان که به گروه های تروریستی از قبیل القاعده و داعش برای ایجاد اختلال در یک کشور نیاز داشته باشد، به آنها کمک مالی و تسلیحاتی می کند».

دکتر جیل استاین یکی از چهره های سیاسی مطرح در آمریکا است. او در انتخابات ریاست جمهوری اخیر در آمریکا، در مقام رهبر حزب سبزهای این کشور، نامزد انتخابات بود. این نامزد انتخابات نوامبر آمریکا، در زمان رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بارها از سیاستهای اصلی ایالات متحده به علت حمایت از تروریستها انتقاد کرده بود.

آمریکا از مدتها قبل به علت حمایت از تروریستها برای رسیدن به اهدافش از طریق جنگهای نیابتی آماج انتقادها بوده است. درعین حال، آمریکا متهم است که تروریستها را در داخل سوریه، گروههای میانه روی مخالف توصیف کرده است. این گروه ها برای سرنگون کردن دولت قانونی سوریه تلاش می کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها