رقص و پایکوبی صهیونیستها در بحرین!+ ویدیو

سه شنبه 7 دی 1395 - 10:38

شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی توضیحات و تصاویر جدیدی از مراسم رقص و پایکوبی صهیونیست ها در بحرین را منتشر کرد.

العالم - بحرین

شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی توضیحات جدیدی درباره سفر هیئتی از حاخام های یهودی جنبش "حباد" به بحرین را منتشر کرد

سایت عربی 21 به نقل از این شبکه صهیونیستی خاطرنشان کرد: این هیئت یهودی که به مناسبت عید "حنوکا" (عید روشنایی) با بازرگانان بحرینی می رقصیدند؛ از نیویورک به این کشور سفر کردند و همه اعضای آن بازرگان نبودند.

شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی، بحرین را "کشوری ثروتمند" توصیف کرد که در "خلیج فارس" قرار دارد.

این شبکه افزود: واکنش و همنوایی بحرینی ها با آهنگ های یهودی، تعجب اسرائیلی ها را برانگیخت.

شبکه دهم رژیم صهیونیستی گفت: جنبش حباد که به بحرین سفر کرد، آهنگ "صهیونیسم" را خواند که از بارزترین جملات آن، این است که "هیکل (ادعایی) را بنا خواهیم کرد، هیکل (ادعایی) را بنا خواهیم کرد و شهر صهیون پر خواهد شد" که اشاره به شهر اشغالی قدس دارد.

برپایه این گزارش، پروفسور موزی رابی رئیس مرکز مطالعات خاورمیانه "دیان" در دانشگاه تل آویو گفت: آنچه در شهر منامه بحرین روی داد، "تصویری بسیار قابل توجه بلکه تاثیرگذار است".

وی افزود: بحرینی ها در مراسم به خوبی همراه شدند؛ باوجود اینکه طرف مقابل آنها، یهودی بودند.

جنبش حباد از حامیان سرسخت صهیونیسم است که خواستار سربریدن عربها و ویرانی مسجد الاقصی است.

این جنبش از افراطی ترین و متعصب ترین جنبش های یهودی صهیونیستی علیه اعراب به شمار می رود که مقر آن در شهر بروکلین نیویورک است.

سایت صهیونیستی "Times Of Israel" پیشتر فاش کرده بود که این حاخام ها به دعوت شخص حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین به این کشور سفر کردند.

رسانه های رژیم صهیونیستی با بازتاب گسترده سفر این حاخام ها به بحرین، به طور خاص به تعیین "هدی نونو" یهودی از سوی شاه بحرین به عنوان نماینده این کشور در سازمان ملل اشاره کردند.

این درحالی است که اسناد ویکیلیکس نیز پیشتر از دیدارهای محرمانه فشرده بین مسئولان رژیم صهیونیستی و مقامات بحرینی خبر داده بود.

این اسناد فاش کرده بود که رژیم صهیونیستی یک دیپلمات به نام "برویس کشدان"را بهعنوان فرستاده محرمانه برای کشورهای عرب حوزه خلیج فارس تعیین کرده است.

6

پربیننده ترین خبرها